راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت آوین انس تیم برگزیده مسابقه تلویزیونی شکوفا شد / آغاز سرمایه‌گذاری عمومی روی طرح اپیزود در سکوی ققنوس

شرکت دانش‌بنیان «آوین انس» با طرح «ماژول تبلیغات هوشمند اپیزود»، دوشنبه ۹ بهمن‌ماه در دهمین قسمت از مسابقه تلویزیونی «شکوفا»، از میان سه تیم شرکت‌کننده با رأی داوران به‌عنوان تیم برگزیده انتخاب شد و این طرح برای سرمایه‌گذاری عموم مردم روی سکوی تأمین مالی جمعی ققنوس قرار گرفت.

 شرکت «فناوری‌های اطلاعاتی و مالی توزیع‌شده یکتا ققنوس پارس» مطابق با دستورالعمل تأمین مالی جمعی شورای‌ عالی بورس و اوراق بهادار، به‌عنوان عامل تأمین مالی جمعی اقدام به تأمین سکو برای انتشار توکن اپیزود کرده و میزبانی این طرح را بر عهده دارد. اصل سرمایه مشارکت‌کنندگان توسط صندوق نوآوری و شکوفایی تضمین شده و سود سالانه این طرح به میزان ۳۵ درصد پیش‌بینی شده است.

 کاربرد این طرح، ارائه زیرساخت راه‌اندازی سرویس‌های مبتنی بر ویدئو و ارائه تبلیغات به‌ صورت مجازی برای شخصی‌سازی تبلیغات به‌ شکل جغرافیایی است. در حال حاضر پلتفرم‌هایی نظیر «تماشاخونه» و «آیو» از زیرساخت‌های شرکت آوین انس برای ارائه محتوای خود استفاده می‌کنند.

 زمان پایان جمع‌آوری وجوه این طرح تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ تعیین شده است. علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.