راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارن‌کراد در شبکه فن‌بازار ملی ایران به رتبه دو رسید

سکوی تأمین مالی جمعی کارن‌کراد به استناد ماده ۱۴ آیین‌نامه تأسیس و راهبری شبکه فن‌بازار ملی ایران، موفق به اخذ رتبه دو در فرایند ارزیابی و رتبه‌بندی در بین کارگزاران تجارت فناوری شبکه فن‌بازار ملی ایران شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، شبکه فن‌بازار ملی ایران باتوجه‌به نقشه جامع علمی کشور و ابلاغیه‌های شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، وظیفه توسعه بازار فناوری کشور را عهده‌دار است.

در حال حاضر بیش از ۷۰ بروکر فناوری زیر نظر این شبکه فعالیت می‌کنند که ۵۲ بروکر پس از انجام ارزیابی، موفق به اخذ گواهی تأیید فعالیت کارگزاری تجارت فناوری شده‌اند. گروه پیشگامان کارآفرینی کارن در میان ۵۲ بروکر که موفق به اخذ گواهی تأیید فعالیت کارگزاری تجارت فناوری شده‌اند، به رتبه دو در فرایند ارزیابی و رتبه‌بندی در بین کارگزاران تجارت فناوری شبکه فن‌بازار ملی ایران دست‌یافته است، لازم به ذکر است این رتبه‌بندی در چهار سطح انجام می‌شود که در رتبه‌بندی صورت‌گرفته، هیچ یک از بروکرها موفق به اخذ رتبه اول نشده‌اند.

صعود سکوی کارن‌کراد به رتبه دوم در شبکه ملی فن‌بازار ایران نشان‌دهنده توانایی عملیاتی آن است، همچنین نقش محوری آن را در پیش‌برد چشم‌انداز فناوری کشور نشان می‌دهد. با تمرکز بر نوآوری و ارائه خدمات باکیفیت، گروه پیشگامان کارآفرینی کارن همچنان آماده است تا در آینده سهم قابل‌توجهی در توسعه بازار فناوری ایران داشته باشد.

منبع پارک فناوری پردیس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.