راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی سرویس برگشت پول بلو / بازگشت بخشی از مبلغ نهایی

به اعلام بلوبانک، خرید با بلوکارت تخفیف همیشگی دارد. سرویس برگشت پول بلو این امکان را به کاربران می‌دهد که خریدهای خود را به یک تجربه سودمند تبدیل کنند. این بازگشت پول بین نیم تا هفت درصد خواهد بود.

براساس اعلام روابط عمومی بلوبانک، تخفیف به‌عنوان یک مزیت ارزشمند در خریدوفروش برای هر دو طرف یک گزینه بسیار کارآمد محسوب می‌شود. برای افرادی که قصد خرید دارند، تخفیف یعنی صرفه‌جویی در هزینه و دستیابی به کالاهای مورد علاقه با صرف هزینه‌ای به مراتب کمتر. از سوی دیگر، برای فروشندگان نیز ارائه تخفیف یک راه مؤثر برای جلب مشتریان تازه و افزایش میزان فروش و وفاداری آنهاست: «بلوبانک سامان با استفاده از سرویس برگشت پول به شما این فرصت را می‌دهد که به صورت مداوم روی هر خریدی که انجام می‌دهید، تخفیف بگیرید و کالاهای مورد نیاز خود را همواره با قیمت کمتری تهیه کنید؛ این بازگشت پول بین نیم تا هفت درصد خواهد بود.

سرویس برگشت پول بلو یک مزیت در خریدهاست که به کاربر این امکان را می‌دهد تا از هر خریدی که انجام می‌دهد، مقداری از هزینه را به‌عنوان پاداش یا تخفیف‌های همیشگی دریافت کند. به عبارت دیگر، هر بار که کاربر از این سرویس استفاده می‌کند، بخشی از پولی که پرداخت کرده‌ به حساب او بازمی‌گردد. این سیستم باعث می‌شود هر خریدی که انجام می‌دهد، تجربه‌ای سودمند داشته باشد.

کاربران برای استفاده از این قابلیت باید به فروشگاه مراجعه کنند و سپس خرید خود را انجام دهند. سپس مبلغ فاکتور را با بلوکارت خود پرداخت می‌کنند. به این صورت یک قسمت از مبلغ نهایی به حساب کاربر بازمی‌گردد.»

بلوبانک معتقد است این تخفیف همیشگی باعث می‌شود هر خریدی که انجام می‌دهید، به‌صرفه‌تر و سودمند شود.


استفاده از کش‌بک بلوبانک


بلوبانک خطاب به کاربرانش اعلام کرده که سرویس برگشت پول بلوبانک سامان در بخش «فروشگاه» اپلیکیشن بلو قرار دارد: «با مراجعه به این صفحه گزینه «پاداش» را بیابید و وارد شوید. اکنون لیست تمامی فروشگاه‌های حضوری و آنلاینی که از سرویس برگشت‌ پول بلو برخوردار هستند، قابل مشاهده است. این فروشگاه‌ها در سه دسته جداگانه با نام‌های «فروشگاه‌های آنلاین»، «پرفروش‌ها» و «فروشگاه‌های نزدیک شما» مشخص شده‌اند. همچنین شما در این بخش می‌توانید نام فروشگاه، درصد تخفیف و دسته‌بندی مخصوص آنها شامل «خرید روزانه»، «کافه و رستوران»، «زیبایی و سلامت»، «مد و پوشاک»، «تفریح و سرگرمی» و سایر موارد را در اپلیکیشن ببینید. در نهایت با مراجعه به این فروشگاه‌ها و پرداخت مبلغ خرید با بلوکارت، تخفیف مشخص‌شده به حساب بلو شما بازمی‌گردد.

پس از مراجعه به فروشگاه‌های حضوری، برای اینکه شامل تخفیف‌های سرویس برگشت پول شوید، باید از کارت‌خوان‌های «سامان‌کیش» که لوگوی شرکت «بامن» را دارند، استفاده کنید. در خریدهای آنلاین نیز پس از تعیین فروشگاه در منوی پاداش و انتخاب محصول در آن فروشگاه، تنها از طریق درگاه پرداخت بانک سامان مبلغ را پرداخت کنید تا از تخفیف مورد نظر بهره‌مند شوید.»

بلوبانک همچنین در این باره گفته است: «سرویس برگشت پول بلو نه‌تنها به شما امکان می‌دهد از تخفیف‌های دائمی بهره‌مند شوید، بلکه باعث افزایش وفاداری و ارتقای رابطه شما با فروشگاه‌ها نیز می‌شود. پس با بلوبانک سامان و سرویس برگشت پول خرید کنید تا کالاهای مورد نیاز خود در زندگی را با تخفیف و پاداش همراه کنید. برای دسترسی به سرویس برگشت پول، اپلیکیشن بلو را از طریق این لینک دانلود کنید.»

3 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    تخفیف با من بیشتره

  2. میلاد می‌گوید

    سلام رنگ های جدید بلو مثل زرد، رز گلد و بنفش میخواین؟. هنگام ثبت نام کد معرف NM32ZI را وارد کنید.

    1. ناشناس می‌گوید

      خااااااک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.