راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گروه مالی اعتماد در سه عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

شرکت اعتماد تجارت زرین‌پاک با تمرکز بر کسب‌وکارهای آنلاین بازار سرمایه‌گذاری و مالی فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ آغاز کرد. از چشم‌اندازهای این گروه قرار گرفتن جزو سه شرکت اصلی و خدمات‌دهنده در این حوزه است. گروه مالی اعتماد با ورود به حوزه کارگزاری بیمه برای ارائه خدمات مطمئن و شفاف فعالیت خود را آغاز کرده و در آینده در حوزه‌های فین‌تک، سبدگردان‌های مالی، لیزینگ، سرمایه‌گذاری‌های پرریسک و شتاب‌دهنده کسب‌وکارهای نوپا فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

گروه مالی اعتماد در راستای توسعه نیروی انسانی خود در سه عنوان شغلی زیر از متقاضیان و علاقه‌مندان دعوت به همکاری می‌کند.

کارشناس ارشد هوش تجاری (BI)

مسئولیت‌های کلیدی: 

  • سناریونویسی در قالب داشبوردهای مدیریتی و طراحی و پیاده‌سازی انبار داده‌های مختلف قابل تحلیل و آنالیز
  • مشارکت در فعالیت‌های تیمی و جمع‌آوری نیازمندی‌های گزارش‌های BI از واحدهای مختف ازجمله تیم‌های محصول و مارکتینگ 
  • تبدیل اطلاعات سازمان به داده‌ها و مشخصه‌های قابل جمع‌آوری و ذخیره‌سازی و تهیه گزارش‌ها در محیط Power BI 
  • مدل‌سازی منطقی و مهندسی داده‌ها و اطمینان از کارکرد بهینه سیستم‌ها و داشبوردها
  • طراحی و پیاده‌سازی راه‌کارهای هوش تجاری مایکروسافت با استفاده از SQL Server ، SSIS ، SSAS Tabular SSRS ، Power BI
  • انجام عملیات ETL داده‌های OLTP با استفاده از SSIS و سایر ابزارهای مربوطه
  • انجام فرایندهای مدل‌سازی OLAP و آنالیز داده‌ها با استفاده از Microsoft SSAS Tabular
  • نوشتن SQL Queryهای پیچیده روی داده‌ها 
  • رفع مغایرت‌های احتمالی و پشتیبانی مستمر داشبوردها

توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار (HARD SKILLS): 

  • تسلط بر مفاهیم پایه‌ای دانش BI
  • مسلط به SQL Server و T-SQL
  • تسلط کامل به ابزارها و پلتفرم Microsoft BI شامل SSIS, SSAS Tabular, SSRS, PowerBI
  • تجربه کافی و تسلط کامل به روش‌های طراحی و پیاده‌سازی Data Warehouse 
  • تسلط کامل به روش‌های مدل‌سازی OLAP با استفاده از Microsoft SSAS Tabular
  • تجربه کافی و تسلط کامل به ETL داده‌ها با استفاده از Microsoft SSIS
  • تسلط به زبان DAX  
  • توانایی طراحی و ایجاد انواع داشبوردهای اطلاعات و گزارش‌های خودکار با استفاده از PowerBI و پیش‌بینی درخواست‌ها و برنامه‌ریزی برای آنها 
  • توانایی نوشتن کوئری‌های پیچیده TSQL 
  • توانایی انجام عملیات Data Cleansing روی داده‌ها 
  • توانایی تحلیل داده‌های لاین‌های مختلف محصول و ارائه راهکار هوش تجاری مربوطه مانند مدل‌سازی داده‌های مربوطه و ارائه داشبوردهای مورد نیاز

مهارت‌ها و شایستگی‌های مورد انتظار:

  •  دارای روحیه کار تیمی 
  • پرتلاش و مسئولیت‌پذیر 
  • دارای مهارت تحلیل و نگرش حل مسئله
  • دارای روحیه انعطاف‌پذیری و سازگاری
  • خلاق و نتیجه‌گرا

شرایط احراز شغل:

  • سن: ۲۵ تا ۳۵ سال
  • جنسیت: فقط آقا
  • خدمت سربازی: اتمام خدمت سربازی یا معافیت از آن الزامی است.
  • تحصیلات: حداقل کارشناسی در رشته‌های برق، کامپیوتر، صنایع و سایر رشته‌های مرتبط
  • موقعیت جغرافیایی: ساکن تهران یا حومه

کارشناس ارشد مدیریت ریسک

وظایف و مسئولیت‌های کلیدی: 

  • شناسایی و ارزیابی ریسک‌های بالقوه در جنبه‌های مختلف سازمان ازجمله عملیات، مالی، سرمایه انسانی، فناوری، مسائل حقوقی، بیمه‌ای و غیره 
  • تجزیه و تحلیل ریسک‌های شناسایی‌شده و تحقیق و بررسی در انتخاب متدولوژی بومی سازمان برای مدیریت ریسک‌های سازمان
  • تجزیه و تحلیل‌های آماری و تعیین کمیت ریسک‌ها از نظر احتمال و تأثیر بالقوه آنها و اولویت‌بندی آنها بر اساس اهمیت‌شان  
  • استفاده از تجزیه و تحلیل داده‌ها و تکنیک‌های مدل‌سازی برای تعیین کمیت و پیش‌بینی ریسک‌های بالقوه
  • ایجاد نقشه‌های ریسک در راستای تسهیل تصمیم‌گیری‌های آگاهانه 
  • همکاری و گفت‌وگوهای عمیق با مدیران و کارکنان سازمان و بخش‌ها و ذینفعان مختلف برای ایجاد استراتژی‌ها، سیاست‌ها و رویه‌ها برای کاهش، اجتناب یا انتقال خطرات و تجزیه و تحلیل داده‌های اخذشده و تهیه و ارائه گزارش‌های کاربردی مربوطه
  • بررسی مستمر و حصول اطمینان از اینکه فعالیت‌های سازمانی مطابق با قوانین، مقررات و استانداردهای صنعت مربوطه است. 
  • بررسی مستمر مقررات نوظهوری که ممکن است بر موقعیت‌های ریسک تجاری تأثیر بگذارد و تبدیل مقررات جدید به توصیه‌های عملی برای مدیران سازمان   
  • طراحی و اجرای طرح‌های واکنش به بحران برای مدیریت مؤثر و کاهش اثرات رویدادهای پیش‌بینی‌نشده یا شرایط اضطراری
  • تجزیه و تحلیل داده‌های پیچیده، ارزیابی خطرات و ابداع استراتژی‌های مؤثر و پیگیری اجرای راهکارهای مقابله با ریسک‌ها
  • تحقیق و بررسی در استخراج شاخص‌های کنترلی برای شناسایی و حصول اطمینان از کاهش ریسک‌های دارای اولویت بالا

مهارت‌های تخصصی و نرم مورد نیاز:

  • آشنایی با مدل‌ها و نرم‌افزارهای مدیریت ریسک، ابزارهای تجزیه و تحلیل داده‌ها و فناوری‌ها و دانش مربوطه
  • آشنایی با استانداردهای ISO 31000 ،COSO ERM و COBIT 2019
  • توانایی تحلیل کسب‌وکار در هر یک از مناظر راهبردی، مالی، عملیاتی، زیرساختی، اطلاعاتی و تجاری
  • تجربه مناسب در حوزه شناسایی، ارزیابی و پاسخ به ریسک‌های سازمانی
  • تفکر انتقادی قوی و توانایی حل مسئله برای مقابله با چالش‌ها و توسعه راه‌حل‌های نوآورانه
  • مهارت‌های ارتباطی، نوشتاری و کلامی عالی برای تعامل مؤثر با همکاران، ذینفعان و مدیران  
  • روابط عمومی بالا و فن بیان قوی و توانایی تعامل در جلسات شناسایی و ارزیابی ریسک
  • دارای روحیه کار تیمی 
  • مسئولیت‌پذیر، منظم و پیگیر
  • توانایی مستندسازی مراحل مختلف کار
  • دارای مهارت گزارش‌نویسی و گزارش‌دهی

شرایط احراز شغل:

  • سن: ۲۵ تا ۳۵ سال
  • جنسیت: فقط آقا
  • خدمت سربازی: اتمام خدمت سربازی یا معافیت از آن الزامی است.
  • تحصیلات: حداقل کارشناسی در رشته‌های مدیریت، بازرگانی، کسب‌وکار، اقتصاد، ریاضی و آمار، مالی و حسابداری، فناوری اطلاعات و سایر رشته‌های مرتبط
  • موقعیت جغرافیایی: ساکن تهران یا حومه

کارشناس ارشد توسعه بازار

مسئولیت‌های کلیدی:

  • تحلیل بازار و رقبا
  • مذاکره با تأمین‌کنندگان جهت توسعه شبکه پذیرندگی لندتک

افراد با سابقه فعالیت در لندتک دارای اولویت هستند.

مهارت‌ها و شایستگی‌های مورد انتظار:

  •  دارای روحیه کار تیمی 
  • پرتلاش و مسئولیت‌پذیر 
  • دارای مهارت تحلیل و نگرش حل مسئله
  • دارای روحیه انعطاف‌پذیری و سازگاری
  • خلاق و نتیجه‌گرا

 شرایط احراز شغل:

  • سن: ۲۵ تا ۳۵ سال
  • جنسیت: خانم یا آقا
  • خدمت سربازی: اتمام خدمت سربازی یا معافیت از آن برای آقایان الزامی است.
  • تحصیلات: حداقل کارشناسی در رشته‌های مدیریت بازرگانی MBA، کسب‌وکار، اقتصاد، ریاضی و آمار، مالی و حسابداری و سایر رشته‌های مرتبط
  • موقعیت جغرافیایی: ساکن تهران یا حومه

علاقه‌مندان به این عناوین شغلی می‌توانند درخواست خود را به همراه رزومه کاری و تحصیلی به آدرس ایمیل Hr.montakhab@gmail.com ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.