راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش ۹ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۲ ایران‌کیش در کدال نشان می‌دهد / ثبت سود خالص در تابستان ۱۴۰۲

شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش در دوره ۹ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ سود ۱۲ میلیارد تومانی را در کدال به ثبت رسانده است. این شرکت با جبران زیان شش‌ماهه دی ۱۴۰۱ تا خرداد ۱۴۰۲، در سه‌ماهه تیر ۱۴۰۲ تا شهریور ۱۴۰۲ توانسته در مدت کوتاهی نه‌تنها این ضرر را پوشش دهد بلکه به سود نیز برسد. اکنون پیش‌بینی می‌شود در پایان آذر ۱۴۰۲ این شرکت به سودی بیش از سال گذشته دست پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی کارت اعتباری ایران‌کیش، اجرای طرح‌ها، پروژه‌های جدید و کسب‌وکارهای نوین در راستای فعالیت‌های شرکت از عوامل رشد مالی ایران‌کیش در این دوره مالی محسوب می‌شود؛ به طوری که توسعه سامانه‌های اعتباری ایران‌کیش در سال جدید و همچنین همکاری پلتفرم‌های اعتباری شرکت با چند مجموعه بزرگ مالی، عملیاتی و منجر به ایجاد سود در برآوردهای شرکت شده است. ورود به بازار محصولات الکترونیکی و موبایل و همچنین محصولات کشاورزی در این حوزه مورد استقبال کاربران قرار گرفت و مجموعه‌های تحت پوشش این پلتفرم و سامانه‌های اعتباری در حال گسترش هستند.

یکی از این سامانه‌های اعتباری ایران‌کیش و بانک تجارت مشخصاً «تی‌بی‌پلاس» است که دو بستر (سامانه) طلای سرخ و تکنولایف را به طور ویژه تحت پوشش قرار داده است. 

از سوی دیگر علاوه بر اقدامات صورت‌گرفته در راستای پایانه‌های اندرویدی ایران‌کیش و به عمل رساندن پروژه‌های کلان اقتصادی، افزایش قابل‌ توجه و رشد چشم‌گیر تراکنش‌های ایران‌کیش در درگاه پرداخت اینترنتی این شرکت که در بولتن اخیر شاپرک نیز بدان اشاره شده، یکی دیگر از عوامل رشد سودآوری ایران‌کیش در ماه‌های اخیر محسوب می‌شود.

افزایش قراردادها، فروش محصولات به بانک‌های متنوع و آغاز عملیاتی‌شدن پلتفرم‌هایی که در حوزه نرم‌افزاری ایجاد شده، باعث ایجاد جهش و تبدیل زیان سابق به سود ایران‌کیش طی ماه‌های اخیر شده است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به این قراردادها و  مسیرهای جدید درآمدی با همکاری بانک‌ها، رشد سودآوری این شرکت تداوم داشته باشد و بیش‌ از پیش‌بینی‌های موجود در بودجه باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.