راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

قسمت ششم نیوزفولدر / دومین رویداد بزرگ روز فناوری

‌‌

در ششمین قسمت از برنامه نیوزفولدر همراه با طهورا آدینه‌وند به مرور مهم‌ترین خبرهای منتشرشده در رسانه‌های مکتوب و دیجیتال کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار پرداخته‌ایم.

در دو هفته گذشته، اخبار دو رویداد مهم در اکوسیستم فناوری و اقتصاد دیجیتال کشور در رسانه‌های راه‌کار منتشر شد. یکی از این دو، رویداد روز ملی فناوری اطلاعات بود که برای دومین‌بار با حضور جمع بزرگی از فعالان اکوسیستم نوآوری و مقامات دولتی برگزار شد.

شماره صد‌و‌چهارم کارنگ هم که تیتر یک خود را با عنوان «دوندگان دو استقامت» به برگزاری رویداد روز فناوری اطلاعات اختصاص داده بود، هفته گذشته منتشر شد.

ماجرای بیلبورد‌های جدید روبیکا که بازار داخلی را هدف قرار داده هم سوژه‌ای بود که میثم سلیمانی، سردبیر رسانه‌های دیجیتال راه‌کار، در یادداشت «راه این نبود»، در هفته گذشته هدف قرار داد.

همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال، دومین رویدادی بود که در هفته گذشته با همکاری شرکت رهنمان و دانشگاه صنعتی شریف و حمایت گروه توسن برگزار شد.

نیوزفولدر، با اجرای طهورا آدینه‌وند، عضو تحریریه «راه پرداخت»، هر هفته در وب‌سایت راه پرداخت، کانال یوتیوب و آپارات استودیو راه‌کار منتشر می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.