راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی نرم‌افزار پخش مویرگی پارمیس

شرکت‌های تولیدی و یا بازرگانی بدون ایجاد زیرساخت‌های لازم برای شکل‌دادن شبکه فروش و مشتریان، به هدف نهایی خود یعنی سوددهی دست پیدا نمی‌کنند. برای ایجاد این شبکه، استفاده از نرم‌افزار پخش مویرگی پارمیس در بازار چالش‌برانگیز امروز حیاتی است.

با در نظر گرفتن این نکته که بسیاری از مشاغل و اصناف با حمل‌ونقل و سیستم انتقال کالا برای ارائه محصولات و خدمات خود درگیر هستند، امکان یکپارچه شدن نرم‌افزار پخش مویرگی با زیر سیستم‌های موجود در آن شرکت، به عنوان مزیتی مهم در مدیریت کالاها و بهینه‌کردن پخش و توزیع آن بین مصرف‌کنندگان شناخته شده است.‌‌

سیستم پخش مویرگی پارمیس با پشتیبانی از دو شیوه پخش مویرگی سردوگرم و ایجاد بستر لازم برای مدیریت توزیع و فروش کالا، به شما در مدیریت فروش و توزیع محصولات کمک فراوانی می‌کند، تا بتوانید برنامه‌های فروش خود را با دقت و سرعت بالا انجام دهید. در نرم‌افزار مویرگی پارمیس استار امکان ثبت و ارسال سفارش توسط بازاریاب، ثبت امور مالی و غیره تعریف شده است.

در نرم‌افزار توزیع مویرگی پارمیس علاوه بر خود نرم‌افزار، امکان صدور و یا همگام‌سازی فاکتور از طریق ابزارهای اندرویدی، آنلاین و یا از طریق برنامه ویندوزی پارمیس وجود دارد، شما می‌توانید از نرم‌افزار فروش و حسابداری پارمیس اسمارت برای گوشی‌های هوشمند و پوزهای فروش اندرویدی با قابلیت فروش آنلاین و آفلاین برای فروش از طریق ویزیتورها و مدیریت ویزیتورها نیز استفاده کنید. صدور فاکتور، اتصال یکپارچه به سیستم حسابداری، بازرگانی، خزانه، انبار و نرم‌افزار پخش مویرگی تنها بخشی از امکانات این سیستم مبتنی برای رویکرد ERP است.


امکانات نرم‌افزار پخش مویرگی پارمیس


نرم‌افزاری می‌تواند عنوان بهترین نرم‌افزار بخش مویرگی را به خود داشته باشد که امکانات منحصربه‌فردی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. پارمیس علاوه بر این که نرم‌افزار بخش مویرگی اندرویدی در اختیار شما کاربران خود قرار می‌دهد که بتوانید با نصب آن بر روی دستگاه‌های اندرویدی مانند دستگاه‌های کارت‌خوان اندرویدی، گوشی و تبلت، نرم‌افزار بخش مویرگی هوشمندی را طراحی کرده که توسط آن مشتریان شما می‌توانند به صورت 24 ساعته با مجموعه اقتصادی‌تان در ارتباط کارا و بهینه باشند.

  • امکان ثبت انواع فاکتور و تراکنش به صورت آنلاین
  • امکان انجام امور به صورت آفلاین در هنگام عدم دسترسی به سرور یا اینترنت
  • امکان ثبت انواع فاکتور فروش و برگشت از فروش و ارسال آن به سرور
  • امکان ثبت انواع فاکتور خرید و برگشت از خرید و ارسال آن به برنامه
  • امکان ثبت سفارش‌ها توسط بازاریاب و ارسال آن‌ها به برنامه
  • امکان ثبت دریافتی و پرداختی‌ها
  • امکان ثبت درخواست کالاها
  • امکان ثبت انواع حواله و رسید انبار
  • امکان ثبت انتقال بین انبارها و درخواست انتقال
  • امکان ثبت شیفت‌های کاری ویزیتورها

مزایای نرم‌افزار پخش مویرگی پارمیس


استفاده از نرم‌افزار حسابداری بخش مویرگی پارمیس در توزیع مویرگی شرکت‌های تولیدی و بازرگانی، به مدیران فروش کمک می‌کند تا به جای سپری‌کردن بخش بزرگی از زمان خود برای تهیه گزارش‌های و اسناد حسابداری مختلف، و یا صدور و مدیریت فاکتورهای فروش و ارسال کالا، زمان خود را برای برنامه‌ریزی بهتر فروش و تمرکز بر اهداف فروش متمرکز کنند.

استفاده از سیستم یکپارچه مالی و مدیریتی پارمیس اِستار، این امکان را برای مدیران فروش فراهم می‌کند تا با استفاده از زیر سیستم‌های متصل و یکپارچه در بخش فروش، مانند پارمیس اسمارت، پرتال تحت وب، سازمان همراه، CRM و یا زیر سیستم اطلاع‌رسانی نسبت به صدور آنلاین پیش‌فاکتور، فاکتور و اسناد فروش، بازگشت از فروش و غیره و مدیریت انبار و کالا و بررسی موجودی کالا در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

علاوه بر موارد فوق شما می‌توانید نرم‌افزار سازمان همراه را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. بازاریابان شما زمان محدودی برای هر مشتری دارند و امکان این که هر روز مدت‌زمان زیادی را برای هر مشتری قرار دهند را ندارند. مشتریان شما از طریق بستر نوین و خلاقانه سازمان همراه می‌توانند به صورت مستقیم به سامانه پخش مویرگی شما متصل شده و امور ثبت سفارش و پیگیری آن‌ها را انجام دهند.


گزارش‌های نرم‌افزار پخش مویرگی پارمیس


یک سیستم برای کارایی بیشتر و بهتر باید توانایی تولید گزارش‌های بروز و دقیق داشته باشد. بدین منظور برنامه بخش مویرگی پارمیس گزارش‌های دقیق و بروز برای تصمیم‌گیری بهتر مدیران در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • گزارش فروش هر بازاریاب
  • گزارش سود و زیان هر فاکتور به صورت ریز و تجمیعی
  • گزارش سود و زیان کالاها به صورت ریز و تجمیعی
  • گزارش برترین مشتریان
  • گزارش برترین بازاریابان
  • گزارش عملکرد دقیق هر بازاریاب
  • ارائه گزارش‌های مورد نیاز مشتریان به آن‌ها توسط سازمان همراه

آنچه در این بخش مطالعه کردید بخشی از مزیت‌های نرم‌افزار پخش مویرگی پارمیس بود. برای خرید و یا دریافت نمایندگی نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس می‌توانید با شماره 02187758 تماس بگیرید و یا به سایت نرم‌افزار حسابداری پارمیس مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.