راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ایران‌کیش برگزار شد / رشد ۱.۵درصدی تعداد تراکنش‌های درگاه اینترنتی نسبت به مدت مشابه سال قبل

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش، امروز دوشنبه، ۲۲ اسفندماه برگزار شد. استماع گزارش هیئت‌مدیره، تعیین حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱، بررسی و تصویب صورت‌های مالی برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ و اتخاذ تصمیم نسبت به تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ از جمله تصمیمات گرفته شده در این مجمع بود.

به گزارش روابط عمومی ایران‌کیش، پس از استماع گزارش فعالیت هیئت‌مدیره، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت صورت‌های مالی عملکرد دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ تصویب شد. در مجمع مصوب شد که این شرکت به ازای هر سهم، ۱۴ ریال سود تقسیم کند.

همچنین در این مجمع مؤسسه حسابرسی ارقام نگر آریا به عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت و مؤسسه حسابرسی فریوران راهبرد به عنوان حسابرس و بازرس علی‌البدل انتخاب شدند. روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین شد.

گفتنی است در این مجمع به افزایش تعداد ابزارهای پذیرش و درگاه کارت‌خوان ایران کیش در سال ۱۴۰۱ اشاره شد، تعداد تراکنش‌های درگاه اینترنتی ایران‌کیش نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۱.۵درصدی همراه بوده است، همچنین در تعداد تراکنش‌های درگاه موبایلی یک درصد و در  مبلغ تراکنش‌ها ۰.۵ درصد نسبت به مدت مشابه قبل رشد وجود داشته است. ایران‌کیش در سال ۱۴۰۱ با افزایش سرمایه ۱۱درصدی روبه‌رو بوده است.

افزوده‌شدن قراردادهای بانک کشاورزی و ایران ونزوئلا، رونمایی از پرداخت مبتنی بر استاندارد EMV با قابلیت NFC، کالابرگ و توسعه اپلیکیشن شما، وصول مفاصاحساب‌های تأمین اجتماعی، صعود دو پله‌ای در رنکینگ جهانی طبق گزارش نیلسون ریپورت، کسب پایه یک در ۱۰ حوزه از امور نظام فنی و اجرایی سامان برنامه‌وبودجه و انتخاب‌شدن به عنوان واحد نمونه در صنعت نرم‌افزار کشور به عنوان برخی از دستاوردهای این شرکت معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.