راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایران‌کیش به عنوان یکی از ۱۰ تولیدکننده برتر نرم‌افزار در کشور معرفی شد

شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش به عنوان یکی از ۱۰ شرکت برتر در میان برترین‌های صنعت نرم‌افزار شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی ایران‌کیش، در این ارزیابی شرکت‌های تولیدکننده دارای پروانه بهره‌برداری صنعتی نرم‌افزار، فرم اولیه را تکمیل و به همراه مدارک ارسال کردند و بر اساس فرمول‌های کمیته ارزیابی، میزان رشد تولید (فروش)، نیروی انسانی، گواهی‌های بین‌المللی و داخلی و صادرات نرم‌افزار و… در عملکرد سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ارزیابی شدند.

این شرکت‌ها در مراسم روز صنعت و معدن سال ۱۴۰۲ که با حضور رئیس‌جمهور، وزیر صمت، معاونان و سایر مقامات به همراه صنعتگران کشور، در سالن اجلاس سران برگزار شد معرفی شدند. ایران‌کیش به دلیل تولید نرم‌افزارهای پرداخت الکترونیک و سوئیچ پرداخت جزو برگزیدگان صنعت نرم‌افزاری کشور شده است.

گفتنی است ایران‌کیش ضمن طراحی و تولید نرم‌افزارهای تخصصی پرداخت الکترونیک پایانه‌های فروشگاهی، سامانه‌های هوش تجاری، سوئیچ پرداخت بانکی، در تعداد محصولات دانش‌بنیان دارای تأییدیه دانش‌بنیان، رتبه در شورای عالی انفورماتیک در زمینه تولید نرم‌افزار، تعداد گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی دریافتی در حوزه تولید نرم‌افزار، رتبه‌های پایه یک از امور نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه‌وبودجه، کسب استانداردها و ایزوهای مربوطه نیز سرآمد است. لازم به ذکر است که در آینده نزدیک از این شرکت‌ها توسط وزارت صمت تقدیر خواهد شد.

منبع روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.