راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آشنایی با بلولاین، مرکز پشتیبانی بلوبانک

زندگی روزمره مملو از اتفاقاتی است که ممکن است آرامش ذهنی افراد را از بین ببرد و تشویش، نگرانی و اضطراب جای آن را بگیرد. تصور کنید در ساعات پایانی شب یا یک روز تعطیل گوشی هوشمند یا کارت بانکی‌تان به سرقت می‌رود یا گم می‌شود و هر لحظه احتمال می‌دهید که فردی از آن سوءاستفاده مالی کند. در چنین زمان‌هایی و وضعیت‌های مشابه آن، حضور پشتیبانی حاضر و مطلع شرایطی را ایجاد می‌کند که با کمترین دغدغه‌ تمامی چالش‌های پیش‌روی شما برداشته شود.

به گزارش روابط عمومی بلوبانک، نئوبانک بانک سامان برای تحقق این هدف از همان ابتدای شروع فعالیت خود در سال ۱۳۹۸ با نگاهی ویژه‌ به پشتیبانی از کاربران خود بخش بلولاین را راه‌اندازی کرد.

بلولاین مرکز پشتیبانی بلوبانک است که به شکل 24 ساعته و در 7 روز هفته، آماده پاسخ دادن به سؤالات و راهنمایی کاربران است. کارشناسان بخش پشتیبانی بلوبانک، در هر ساعتی از شبانه‌روز ضمن گوش دادن یا خواندن صحبت‌ها و درخواست‌های کاربران، آمادگی دارند تا آنها را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

بلوبانک به عنوان استارتاپ حوزه نئوبانک ایران، شعبه فیزیکی ندارد و تمامی خدمات از طریق اپلیکیشن بلو به کاربران ارائه می‌شود. بازکردن حساب، شناسایی هویت و… همگی، به سادگی و تنها با نصب اپلیکیشن بلوبانک انجام می‌شود. اما بخش بلولاین به عنوان حامی همیشگی کاربران، آنها را در تمام مدت زمان استفاده از اپلیکیشن همراهی می‌کند.

در تمامی بخش‌ها و منوهای اپلیکیشن، آیکونی به شکل علامت سؤال در گوشه سمت چپ برنامه وجود دارد که با لمس آن سه گزینه «گفتگو»، «تماس» و «سؤالات متداول» در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. با توجه به نوع سؤال و راهنمایی که کاربران نیاز دارند و علاقه کاربران به ارتباط متنی یا شنیداری می‌توان یکی از گزینه‌ها را انتخاب کرد.

براساس آمارهای یک سال گذشته حدود 50 درصد از ارتباطات با بلولاین به گفت‌وگو یا چت آنلاین، 45 درصد به تماس تلفنی و پنج درصد هم به پیام‌های ارسال شده در شبکه‌های اجتماعی اختصاص داشته است. طبق این آمارها زمان انتظار کاربران برای دریافت پاسخ اولیه به طور میانگین کمتر از 1 دقیقه است که سرعت عمل بالای کارشناسان بلولاین را نشان می‌دهد.

بلولاین تنها به کاربران بلوبانک اختصاص ندارد و تمامی افرادی که پیش از باز کردن حساب، سؤال و درخواستی دارند می‌توانند با تماس یا ارسال پیام، پاسخ دغدغه‌های خود را دریافت کنند. در هر لحظه‌ای از شبانه‌روز بدون توجه به روز کاری یا تعطیل چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتند می‌توانند با شماره 021-87641 تماس گرفته و یا به صفحه ویژه بلولاین در وبسایت بلوبانک مراجعه کرده و با کارشناسان بخش پشتیبانی به گفت‌وگو بنشینند.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماماً آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، می‌توانند به سایت بلوبانک مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.