راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور توسن تکنو در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه

پانزدهیمن نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه (Cards and Payments Middle East) به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد در حوزه کارت و پرداخت خاورر میانه، در روزهای 13 و 14 ماه می 2014 میلادی در دبی برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه بیش از 8000 شرکت فعال در حوزه پرداخت، 10000 بازدیدکننده و 200 غرفه‌دار حضور دارند. شرکت توسن تکنو به عنوان برندی ایرانی و پیشرو در صنعت سخت‌افزار و نرم‌افزار بانکی در این نمایشگاه بین‌المللی حضور خواهد داشت.

حضور توسن تکنو در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه
حضور توسن تکنو در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه

.

چرا نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه برای توسن تکنو مهم است؟

توسن تکنو برندی ایرانی و پیشرو است که هنر طراحی و تولید سخت‌افزار بانکی را با دانش نرم‌افزاری بومی در هم آمیخته است. این آمیزه برآمده از برند مادری است که پیش از این ورودی جسورانه و موفق به عرصه نرم‌افزار بانکی در ایران داشته است. شرکت توسن در ادامه مسیر تعالی و فراهم کردن پاسخ مناسب به نیاز و خواسته‌های مشتریان خود و برای حضور توامان در بازار نرم‌افزار و سخت‌افزار بانکی برند توسن تکنو را خلق کرده است. در شرکت توسن تکنو هم مانند شرکت مادر یعنی توسن، افزایش رفاه مالی و بانکی یک هدف بنیادی است. در توسن تکنو بالاترین سطح سرویس ممکن به مشتریان بانکی به همه چیز معنی می‌دهد و تمام تلاش همکاران توسن تکنو افزایش رضایت بانکداران ایرانی است. از همین روز، توسن تکنو حضور در مجامع، نشست‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی در این حوزه را از حیث مطرح کردن نام ایران و ایرانی را از وظایف خود می‌داند.

توسن تکنو به عنوان برندی ایرانی و پیشرو در صنعت سخت‌افزار و نرم‌افزار بانکی در این نمایشگاه بین‌المللی حضور خواهد داشت.
توسن تکنو به عنوان برندی ایرانی و پیشرو در صنعت سخت‌افزار و نرم‌افزار بانکی در این نمایشگاه بین‌المللی حضور خواهد داشت.

در توسن تکنو رویکرد تولید و ارائه سخت‌افزار بر دو محور پول الکترونیکی و پول فیزیکی استوار است و از آنجایی که تامین سخت‌افزار نیازمند ارائه نرم‌افزارهای مرتبط نیز هست، بنابراین مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای مکمل در این شرکت برای بهره‌برداری بهتر سرویس موردنظر جامعه بانکی با چابکی ارائه می‌گردد. با توجه به روحیه و رویکرد تولیدی شرکت توسن، در توسن تکنو هم تولید، ارزش است. در همین راستا مرکز تحقیق و توسعه توسن تکنو را در شهرک فناوری پردیس راه‌اندازی شده که به صورت تخصصی به امر تولید سخت‌افزارهای بانکی اختصاص دارد. توسن تکنو چرخ را از اول اختراع نمی‌کند و از توانایی‌های موجود در جهان استفاده می‌کند. گام‌های ابتدایی در مسیر تولید سخت‌افزار را برداشته‌ و به مرور و با اعتماد شبکه بانکی به توسن تکنو، مطمئنا شاهد توسعه و بهبود سخت‌افزارهای بانکی خواهیم بود.

.

از نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه بیشتر بدانید

نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه از چندین بخش مختلف تشکیل می‌شود. قسمت اصلی نمایشگاه 200 غرفه هستند که در این قسمت بازدید کنندگان و متخصصان می‌توانند آخرین سرویس‌های پرداخت، خرده‌فروشی و تجارت الکترونیک را که توسط شرکت‌های بزرگ و معتبر به نمایش گذاشته می‌شوند را ببینند. در کنار فضای نمایشگاهی و غرفه‌ها، بیش از 100 سمینار به صورت متوالی در 6 سالن با موضوعات کارت و پرداخت، آینده بانکداری، تجارت الکترونیک، خرده‌فروشی، تجارت موبایل و صنعت دیجیتال در مورد جذاب‌ترین کسب‌وکارهای جهانی برگزار می‌شود. سخنرانان این سمینارها از بزرگترین نوآوران جهان در حوزه کارت و پرداخت هستند که با ایده‌هایشان به شما در عمکلرد بهتر در کسب‌وکار کمک می‌کنند.

پانزدهیمن نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد در حوزه کارت و پرداخت خاورر میانه، در روزهای 13 و 14 ماه می 2014 میلادی در دبی برگزار خواهد شد.
پانزدهیمن نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد در حوزه کارت و پرداخت خاورر میانه، در روزهای 13 و 14 ماه می 2014 میلادی در دبی برگزار خواهد شد.

در بخش میزگردهای رو-در-رو می‌توانید در کنار یا روبروی رهبران دنیای صنعت پرداخت بنشینید و با آن‌ها تبادل نظر یا بحث کنید. میزگردهای رو-در-رو با هدف داغ کردن بحث‌ها و تبادل نظر بین شرکت‌کنندگان طراحی شده‌اند. با حضور در این جلسات می‌توانید با مدیران عامل، معاونین فناوری اطلاعات، رئسای عملیات خرده‌فروشی، پرداخت و بانکداری مصرفی تبادل اطلاعات داشته باشید و از تجربیات خوب و مفید آن‌ها بهره ببرید.

در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه 13 جایزه به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد که در سطح بین‌المللی از اهمیت بالایی برخوردار است که شامل این دسته‌ها می‌شود:

  1. بهترین کارت
  2. بهترین برنامه پیش‌پرداخت
  3. بهترین کارت اعتباری
  4. بهترین کارت جدید
  5. بهترین کارت مشترک
  6. بهترین نوآوری پرداخت همراه
  7. بهترین طرح پرداخت دولت هوشمند
  8. بهترین تجربه بانکداری همراه
  9. بهترین راهکار غیرتماسی
  10. بهترین برنامه پرداخت همراه
  11. بهترین برنامه تعامل با مشتری
  12. بهترین کارت نقدی
  13. بهترین کارت صنفی

علاوه بر این‌ها، واحد برندینگ شرکت توسن تکنو جهت آشنایی متخصصان و علاقمندان ایرانی که قصد حضور در پانزدهیمن نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه را دارند کاتالوگی را تهیه کرده و در اختیار علامندان قرار داده است. فایل PDF این کاتالوگ را می‌توانید از اینجا (به زودی) مشاهده و دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.