راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پست امکان خرید الکترونیکی کتاب را فراهم کرد

با تفاهم‌نامه منعقد شده بین پست، وزارت ارشاد و اتحادیه ناشران، امکان خرید الکترونیکی کتاب برای دانشجویان فراهم شد.

فناوران- مدیرکل منطقه ۱۵ پستی گفت: پست با همکاری وزارت ارشاد و اتحادیه ناشران امکان خرید کتاب به صورت الکترونیکی را برای دانشجویانی که بن خرید کتاب در اختیار دارند فراهم آورده است.

بهرامی در خصوص چگونگی اجرایی شدن این خدمت اظهار داشت: امسال وزارت ارشاد بن خرید کتاب را به صورت الکترونیکی در اختیار دانشجویان قرار داده است. بر همین اساس دانشجویانی که امکان خرید حضوری از نمایشگاه کتاب را ندارند می‌توانند با مراجعه به سایت ناشران و خرید کتب مورد علاقه خود، مرسوله مورد نظرشان را در مقصد تعیین شده تحویل گرفته و طبق تعرفه نمایشگاه، هزینه پست آن را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: این خدمت در راستای ارایه سرویس‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات ایجاد شده و امید داریم تا از این طریق از اتلاف وقت و هزینه بازدیدکنندگان و همچنین ترافیک سنگین شهری که در روزهای برپایی نمایشگاه وجود دارد جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از امکاناتی که پست در نمایشگاه سال ۹۳ در اختیار مشتریان قرار داده، تخفیف ویژه برای هزینه ارسال کتب است.

بهرامی در این خصوص گفت: سرویس ویژه نمایشگاه کتاب با تخفیف خاص و امکان رهگیری مرسوله در این دوره به مشتریان عرضه می‌شود و نرخ‌های ارایه شده، قابل قیاس با سایر بخش‌هایی که تنها در شهر تهران خدمات موازی ارایه می‌دهند، نیست.

مجری پست در نمایشگاه کتاب بیست‌و‌هفتم در مورد تعداد غرفه‌های پست در نمایشگاه گفت: امسال با توجه به اینکه بخش ناشران خارجی نیز در‌‌‌ همان محوطه ناشران داخلی برپا شده، پست سه غرفه در بخش‌های مختلف نمایشگاه برپا کرده است.

مدیرکل منطقه ۱۵ پستی همچنین به قرارداد دیگری که هم راستای نمایشگاه کتاب است اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به همت یکی از محققان دانشگاه صنعتی شریف، نرم‌افزاری تولید شده تا ناشران بتوانند از طریق آن کتب خود را به صورت دایمی در بازار الکترونیکی پست عرضه کنند.

منبع: فناوران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.