راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از جدیدترین همکاری به‌پرداخت ملت و پست / بیش از شش هزار پستچی به دستگاه کارت‌خوان اندرویدی مجهز می‌شوند

آیین رونمایی از تجهیز موزعین شرکت ملی پست به تجهیزات هوشمند نوین با مشارکت شرکت به‌پرداخت ملت برگزار شد. با این تجهیزات پستچی‌های شرکت پست بدون نیاز به تلفن همراه می‌توانند فرایند کار خود را انجام دهند. در واقع این دستگاه اندرویدی قابلیت هم‌زمان دریافت وجوه مشتریان در محل و تحویل سایر مرسولات پستی و ثبت امضای دیجیتال را دارد.

در ابتدای مراسم رونمایی حسین غضنفری، معاون توسعه فناوری اطلاعات، امنیت شبکه و هوشمندسازی شرکت ملی پست توضیح داد: «شرکت ملی پست از سال 1398 اقدام به ایجاد تحول دیجیتال کرد و در این راستا می‌توان به اقدامات مهمی همچون آماده‌سازی مرسوله‌ها به دستگاه تفکیک هوشمند و پروژه‌های نرم‌افزاری اشاره کرد. حالا امروز در حوزه توزیع از یک پایانه هوشمند رونمایی می‌کنیم که مشتمل بر کارت‌خوان، بارکد و درگاه است. همه اینها در یک دستگاه کوچک جمع شده و کمک بزرگی به شبکه ملی پست در هوشمندسازی توزیع است. به زودی سرویس‌های جدید سرویس احراز هویت هوشمند را تقویت خواهیم کرد و امیدواریم خدمات پست همگام با توسعه اپراتورهای پستی در سراسر دنیا پیش برود.»

محمدمهدی تقی‌پور ، مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت نیز در ادامه این مراسم گفت: «ما در به‌پرداخت ملت با توجه به نیاز مشتری دستگاه پرداخت را ارتقا می‌دهیم. همکاری به‌پرداخت ملت و پست نیز چندین سال است در جریان است و در ادامه این همکاری‌ها تلاش کردیم تجهیزات هوشمند بهتری را برای شرکت پست با توجه به نیازها فراهم کنیم. ما از سال گذشته برای مشتریان ویژه یک بخش ویژه تنظیم کردیم که شرکت ملی پست هم در این بخش است.»

در نهایت محمود لیائی، معاون وزیر‌ و مدیرعامل شرکت ملی پست نیز تأکید کرد: «وعده داده بودیم که ۳۰۰ فرصت هوشمندسازی در شرکت ملی پست تعریف کنیم که امروز با افتتاح این دستگاه و استفاده از آن در فرایند پست کشور می‌توانیم چندین فرصت هوشمندسازی مانند احراز هویت افراد توسط چیپ‌ست کارت ملی، نصب اپلیکیشن‌ روی این دستگاه، ارائه دستگاه هوشمند به موزعین و… را به صورت یک‌جا به مرحله اجرا دربیاوریم.»

وی با بیان اینکه با استفاده از این دستگاه تسهیم آنلاین پرداخت‌ها نیز حل خواهد شد، گفت: «در روز ملی فناوری اطلاعات (۲۷ اردیبهشت) با حضور وزیر ارتباطات تعداد شش هزار و ۵۰۰ دستگاه افتتاح و وارد چرخه پست کشور خواهد شد. امروز یک نسخه از این دستگاه افتتاح خواهد شد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.