راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه بیست‌وسوم کریپتو داشبورد با همکاری کریپتو کالج منتشر شد

نشریه کریپتو داشبورد محصول مشترک دو مجموعه کوین پلاس و کریپتو کالج است. کریپتو داشبورد؛ یک گزارش تحلیلی از بازار رمز ارزها است که هر دو هفته یکبار منتشر می‌شود و محتوای آن شامل بررسی داده‌های آن‌چین، تحلیل تکنیکال بازار، ارائه واچ لیست از ارزهای مستعد رشد، بررسی حوزه‌های به روز و فناوری‌های نوین دنیای بلاکچین، مصاحبه با فعالین حوزه و رویدادهای مهم پیش‌روی رمزارزها است.

در نسخه بیست‌و‌سوم کریپتو داشبورد به بررسی وضعیت بازار رمزارزها پرداخته‌اند و وضعیت سرمایه‌گذاران کلان را بررسی می‌کنند. همچنین پروژه کریپتو ریدرز را به‌عنوان پروژه فعال در حوزه بازی‌های بلاکچینی معرفی و در کنار تمامی این مطالب به بررسی شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر Founders Fund پرداخته است و سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذار خطرپذیر را در دوهفته اخیر بررسی می‌کند.

در ادامه به دید بلندمدت، به بررسی شاخص‌های آن‌چین و تأثیر اتفاقات اخیر بازار پرداخته است. در کنار تمامی موارد ذکر شده واچ لیستی از ارزهای با پتانسیل رشد بالا تهیه شده، که دارای ستاپ معاملاتی هستند و همراه با استراتژی ورود و خروج به آن ارز هستند.

همچنین، اخبار برگزیده شبکه‌های اجتماعی مهم را در این نسخه گردآوری شده است. در ادامه مطالب این نسخه، طی مصاحبه‌ای با علی جهانی هم‌بنیان‌گذار صرافی بیت‌پین آشنا می‌شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.