راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت با پشت دست

کسری حسنی / کارت‌های اعتباری، گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند همگی به شکلی متفاوت انقلاب عظیمی در روش پرداخت ما ایجاد کرده‌اند. به لطف ساعت و گوشی‌های هوشمند دیگر نیازی نیست تا با کشیدن کارت و واردکردن رمز خود، خریدتان را انجام بدهید. فقط کافی است دستگاه خود را در برابر کارت‌خوان قرار دهید تا پرداخت شما صورت گیرد.

حال اما شرکتی به نام والتمور ادعا می‌کند که پا را فراتر گذاشته و با نوآوری خود، پرداخت‌ها را بسیار راحت‌تر از گذشته کرده است. شاید از خودتان بپرسید نحوه عملکرد والتمور به چه شکل است.

والتمور در حقیقت با جایگذاری یک چیپ‌ست در پشت دست‌تان، به شما اجازه می‌دهد تا در زمان انجام تراکنش دست خود را در مقابل کارت‌خوان قرار دهید و تراکنش خود را انجام دهید. این چیپ‌ست در ابتدا نیاز دارد تا با اپلیکیشنی به نام PureWrist هماهنگ شود و برای استفاده از این فناوری، نیاز است که در این اپلیکیشن حساب کاربری داشته باشید.

PureWrist یک کیف پول دیجیتالی است و شما می‌توانید پول خود را در آن ذخیره کنید. اگر می‌خواهید این فناوری در پشت دست شما قرار گیرد، ابتدا باید در این کیف پول، ثبت‌نام کنید. سپس با انجام مراحل تأییدیه و احراز هویت کارتان با این اپلیکیشن تمام‌ شده و باید به سراغ مراحل بعدی بروید.

گام بعدی که البته مهم‌ترین و سؤال‌برانگیزترین مرحله است، تنظیم وقت با متخصص جایگذاری چیپ‌ست است. برای این کار لازم است با یک متخصص در کلینیک یا پزشک هماهنگ شوید و ایمپلنت خود را انجام دهید. پس از انجام این مراحل و هماهنگی چیپ‌ست والتمور با کیف پول PureWrist، دستان شما آماده پرداخت است.

شما می‌توانید حساب PureWrist خود را با کارت‌های اعتباری شارژ کنید و در هر زمان پرداخت خود را با دست‌تان انجام دهید. به خاطر داشته باشید که چیپ‌ست والتمور از استانداردهای پرداخت غیرتماسی پیروی می‌کند و همین موضوع سبب می‌شود تا در سراسر جهان مورد قبول واقع شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.