راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت پرسیس رای بین و مبنا فرتاک آریا تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند / لزوم ایجاد سامانه جامع ERP برای شرکت‌های پرداخت

شرکت پرسیس رای بین و شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا طی همکاری مشترک خود برای ارائه سامانه ERP ویژه شرکت‌های پی‌اس‌پی تفاهم‌نامه همکاری امضا و از نسخه آلفای نرم‌افزار ERP رونمایی کردند.

با توجه به بزرگ‌شدن صنعت پرداخت در کشور و به تبع آن گسترده‌شدن منابع مورد استفاده شرکت‌های پی‌اس‌پی، روزبه‌روز اهمیت مدیریت یکپارچه منابع این غول‌های فناوری، بیش‌ از پیش اهمیت پیدا می‌کند و جای خالی یک سامانه جامع ERP در این صنعت، احساس می‌شود. از طرفی با توجه به تخصصی‌بودن حوزه فعالیت این شرکت‌ها و خاص‌بودن فرایندهایشان، نمی‌توان از سامانه‌های ERP رایج و عمومی توقع یک پیاده‌سازی موفق را داشت.

از همین رو نیاز به یک ERP که از ابتدا مبتنی بر منابع، نیازها و فرایندهای شرکت‌های پی‌اس‌پی طراحی و تولید شده باشد، احساس می‌شد. در راستای پاسخ به این نیاز، تفاهم‌نامه‌ای میان مرتضی حسینی، مدیرعامل شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا، به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه اینفوتک با هدف یکپارچه‌سازی خدمات پرداخت الکترونیک و مدیریت ناوگان حمل‌ونقل عمومی که در سال 1393 تأسیس شد و حمید دانه‌کار، مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پرسیس رای بین که در سال 1391 توسط جمعی از افراد متخصص در زمینه‌های مختلف نرم‌افزاری جهت ارائه راهکارهای چابک سازمانی با رویکرد ERP کار خود را آغاز کرده، امضا شد، اطلاعات تکمیلی در خبرهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.