پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
پیشفروش سه کتاب انتشارات راه پرداخت آغاز شد
انتشارات راه پرداخت پیشفروش سه کتاب دارایی دیجیتال، 60 الگوی مدل کسبوکار و چاپ سوم کتاب پرطرفدار یک ساتوشی را آغاز کرد. علاقهمندان با پیشخرید این سه کتاب میتوانند از تخفیف ویژه فروشگاه راه پرداخت بهرهمند شوند.
نگاهی به کتاب یک ساتوشی
تیراژ چاپ دوم کتاب یک ساتوشی که با حمایت نیک اندیش و با مشارکت ارز دیجیتال توسط انتشارات راه پرداخت منتشر شده بود با استقبال کم نظیر علاقهمندان مواجه شد و به سرعت پایان یافت. حالا قرار است چاپ سوم این کتاب از دوم آبان به صورت چاپی و الکترونیکی توزیع شود. چاپ سوم یک ساتوشی در 320 صفحه به موضوعات ارز مجازی و بیتکوین پرداخته است. این کتاب به نویسندگی محمد آذرنیوار و نیما ملکپور برای تمام علاقهمندان از جمله مدیران میانی، کارشناسان و پژوهشگران مناسب است.
کتاب یک ساتوشی به سه بخش تقسیم شده است؛ در بخش اول گریزی به تاریخچه پول و مفاهیم اولیه در مباحث ارزهای دیجیتال، بیتکوین و بلاکچین زده است. در بخش دوم، اصول اولیهای که برای سرمایهگذاری در ارزهای دیجیتال باید بدانید و انواع شیوههای سرمایهگذاری را شرح داده است. در بخش سوم نیز انواع روشهای تحلیل برای سرمایهگذاری در ارزهای دیجیتال را به همراه نکات لازم توضیح داده است.
محمد آذرنیوار و نیما ملکپور نویسندههای کتاب یک ساتوشی نیز در بخش یادداشت نویسندگان درباره علت نوشتن این کتاب گفتهاند: «مشاهده رشد سریع حوزه ارزهای دیجیتال و آینده غیرقابل انکار با سیستمهای غیرمتمرکز، ما را بر آن داشت تا هر آنچه از دانش اندک خودمان تا منابعی که میشناختیم را برای گردآوری کتابی مناسب برای کسانی که هنوز با این پدیده آشنا نشدهاند، زیر و رو کنیم. در این مسیر، افراد زیادی به ما یاری رساندند که تشکر از آنها را وظیفه خود میدانیم.»
قیمت اصلی کتاب یک ساتوشی برای چاپ سوم 108000تومان در نظر گرفته شده که در دوره پیش فروش میتوانید این کتاب را 65500تومان خریداری و در اولین فرصت نیز آن را دریافت کنید.
درباره کتاب 60 الگوی مدل کسبوکار
چرا شرکتهای قدرتمندی مانند آگفا، آاِگ، لمان برادرز، دیایسی، موتورولا، نوکیا و کداک ناگهان پس از موفقیت تجاری در چند دهه، سرانجام ناپدید شدند. چه چیزی اشتباه پیش رفت؟ پاسخ، اگرچه دردناک اما ساده است. این شرکتها نتوانستند مدلهای کسبوکار خود را با محیط در حال تغییر اطراف خود مطابقت دهند. آنها از تجارب گذشته خود استفاده میکردند؛ اما تکیه بر گاوهای شیرده معروف گروه مشاوره بوستون (Boston Consulting Group) که چندین دهه بهعنوان یک اصطلاح باقی ماند، دیگر بقای کسبوکار را تضمین نمیکند. هدف کتاب 60 الگوی مدل کسبوکار این است که یک روششناسی به شما معرفی و در ایجاد مدل کسبوکار به روش ساختاری کمکتان کند. نوآوری مدل کسبوکار مبتنی بر ۶۰ الگوی تکراری است. برای رسیدن به هسته نوآوری در مدل کسبوکار، این کتاب اهمیت نوآوری در مدل کسبوکار را در دنیای در حال تغییر ما را برجسته میکند و زمینه مشترکی برای تعریف مدل کسبوکار فراهم میکند. علاوه بر این، مانع اصلی شرکتها برای نوآوری در مدل کسبوکار خود و همینطور بهره بردن از قدرت نوآوری در مدل کسبوکار در این کتاب ارائه شده است. کتاب سعی کرده به سه سؤال پاسخ دهد: چگونه شرکت من میتواند بازی را تغییر دهد؟ چگونه میتوان آن را به یک الگو برای صنعت تبدیل کرد؟ در یک کلام، چگونه میتوانم در مدل کسبوکار نوآوری کنم؟
الیور گاسمن، کارولین فرانکن برگر و میکلاسیک نویسندگان این کتاب هستند که مدیران میانی، هیئت مدیره، مدیران ارشد و کارشناسان را مخاطب نوشتههای خود قرار دادهاند. ترجمه این کتاب را مازیار نوربخش مدیرعامل رمیس و محمدرضا نوربخش برعهده داشتهاند
فروش کتاب ۶۰ الگوی مدل کسبوکار از ۴ آبان ماه در دو نسخه چاپی و الکترونیکی آغاز میشود و هم اکنون میتوانید این کتاب را با تخفیف به مبلغ 107000تومان پیشخرید کنید.
آشنایی با کتاب دارایی دیجیتال
کتاب دارایی دیجیتال؛ آشنایی با دفترکل توزیع شده، توکن و رمزارز و ارز دیجیتال بانک مرکزی یکی از کتابهای جدید انتشارات راه پرداخت است که با همکاری مرکز نوآوری پلوینو و ققنوس تهیه و تنظیم شده است.
دارایی دیجیتال مفهومی است که در سالهای گذشته با رشد رمزارزهایی مانند بیتکوین مورد توجه قرار گرفته است؛ حالا بسیاری از ما در کنار داراییهای فیزیکی، چیزهایی درباره ارز دیجیتال شنیدهایم. زمانی دارایی خلاصه شده بود در ارز، زمین و ملک، کسبوکار و سهام، طلا و خودرو، ولی حالا شرایط تغییر کرده است. اکنون در کنار داراییهای فیزیکی، داراییهای دیجیتال نیز در دنیای کسبوکارها نقش آفرینی میکنند. همانگونه که در دنیای فیزیکی طلا داریم، در دنیای دیجیتال هم طلا داریم. در سالهای گذشته برخی معتقد بودند که بیتکوین طلای دنیای دیجیتال است. امروز به این نتیجه رسیدهایم که دنیای داراییهای دیجیتال میتواند به فراتر از بیتکوین هم فکر کند. این روزها مفاهیمی مانند دفتر کل توزیع شده، توکن، رمزارز و ارز دیجیتال بانک مرکزی مصداقهایی از دارایی دیجیتال هستند.
آشنایی با مفاهیم مرتبط با دارایی دیجیتال برای شناخت این دنیای جدید، هدف اصلی این کتاب است. این کتاب تلاش میکند شما را با مفاهیم مرتبط با دارایی دیجیتال آشنا کند و یکی از کسبوکارهای پیشروی ایرانی در زمینه دارایی دیجیتال را نیز به شما بشناساند.
به گفته این کتاب، مهمترین چالش پیشروی داراییهای دیجیتال رگولاتوری این حوزه جدید است.همانگونه که داراییهای فیزیکی را مدیریت و رگولاتوری میکردیم، نمیتوانیم به سراغ دنیای داراییهای دیجیتال برویم. اولین قدم در راه رگولاتوری صحیح و اثربخش دارایی دیجیتال هم شناخت مفاهیم بنیادین این جهان جدید است. در صورتی میتوانیم ابزارها و کسبوکارها و صنایع مرتبط با دارایی دیجیتال را رگولاتوری کنیم که مفاهیم پایهای آن را بشناسیم.
توزیع کتاب دارایی دیجیتال از شنبه ۸ آبانماه آغاز میشود و هماکنون میتوانید این کتاب را با تخفیف به مبلغ 67000تومان از فروشگاه پیشخرید کنید.