راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همه آنچه باید از بخش کاریابی رویداد 9 ژانویه بدانید / امکان تعامل مستقیم سرمایه انسانی و کسب‌وکارها برای استخدام

از آنجا که سرمایه انسانی یکی از اصلی‌ترین چالش‌ها و دغدغه‌های کسب‌وکارهای اکوسیستم اقتصاد نوآوری است، کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار تصمیم گرفته در رویداد 9 ژانویه با راه‌اندازی بخش jobs و میزهای کاریابی، فرصت تعامل و استخدام را برای سرمایه‌های انسانی و شرکت‌ها فراهم کند.

سومین رویداد 9 ژانویه، 19 و 20 دی‌ماه امسال با حضور مدیران و فعالان صنعت رمزارز، بلاکچین و دارایی دیجیتال برگزار می‌شود. کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار با توجه به نیازهای اکوسیستم رمزارز و بلاکچین، در این رویداد دوروزه بخش‌های گوناگونی مانند نمایشگاه، کارگاه، ‌سخنرانی و پنل‌های تخصصی و… برپا می‌کند. یکی از بخش‌های مهم سومین دوره رویداد ۹ ژانویه، بخش کاریابی یا همان jobs است.


نیازسنجی و داستان ایجاد بخش کاریابی در رویداد 9 ژانویه


هشتم شهریورماه سال 1402 بود که کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار، رویداد برند کارفرمایی را برگزار کرد. در این رویداد بیش از 650 نفر از مدیران ارشد کسب‌وکارهای اقتصاد نوآوری؛ به‌ویژه بخش آنلاین حضور داشتند. مدیران منابع انسانی در خلال گفت‌وگوهای پیش از رویداد و در سخنرانی‌های روز رویداد برند کارفرمایی، بر موضوع جذب، نگهداشت و آموزش نیروی انسانی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین موضوعات مهم اقتصاد نوآوری کشور، تأکید کردند و تمام آنها بر اینکه استخدام و نگهداشت برای کسب‌وکارهای فناوری‌محور یک چالش بزرگ است اتفاق نظر داشتند.

بررسی‌ها از وضعیت منابع انسانی در اکوسیستم اقتصاد نوآوری نشان داد پیچیدگی مفاهیم فنی و غیرفنی و نیز نوظهور و تخصصی بودن حوزه، باعث شده تربیت ‌و جذب نیروی انسانی و نگهداشت آن به دلیل فرصت‌های جذاب در اکوسیستم‌های امارات، اروپایی و آمریکایی، برای کسب‌وکارهای رمزارز و بلاکچین چالشی جدی‌تر از سایر بخش‌های اکوسیستم اقتصاد دیجیتال باشد.

در همین راستا کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار تصمیم گرفت در رویداد 9 ژانویه بر موضوع منابع انسانی به‌ صورت جدی متمرکز شود و بخش کاریابی را به رویداد اضافه کند؛ میزهای ویژه کاریابی در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد و تمام مدیران منابع انسانی و مدیران دیگر بخش‌ها می‌توانند با تعیین زمان در میزهای کاریابی حاضر شوند و مخاطبان‌شان یعنی همان سرمایه‌های انسانی که قصد مصاحبه کاری با آنها دارند را مطلع کنند.


امکان ارسال در لحظه رزومه


در مقابل، کارجویانی هم که قصد همکاری با شرکت‌های حاضر در رویداد 9 ژانویه را دارند و می‌خواهند رزومه خود را برای آنها ارسال کنند یا فقط با فرصت‌های شغلی موجود آشنا شوند، می‌توانند از بخش کاریابی رویداد استفاده کنند. همچنین قرار است در کنار میزهای کاریابی، استندهای الکترونیکی تعبیه و فرصت ارسال رزومه در لحظه برای افراد فراهم شود.

در واقع بخش کاریابی رویداد ۹ ژانویه هدفی کلان‌تر از استخدام دارد و می‌خواهد بر تمام ابعاد موضوع منابع انسانی در اکوسیستم رمزارز و بلاکچین و دارایی دیجیتال کشور متمرکز شود.

علاقه‌مندان و کارجویان برای شرکت در رویداد ۹ ژانویه می‌توانند از صفحه رویداد در ایوند بلیت تهیه کنند و کسب‌‎وکارها نیز برای اطلاع از جزئیات بیشتر از این بخش می‌توانند با شماره ۴۴۴۴۳۹۶۶ در ارتباط باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.