راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مخاطبان اصلی رویداد 9 ژانویه چه کسانی هستند؟ / گردهمایی بزرگ اکوسیستم دارایی دیجیتال ایران، 19 و 20 دی‌ماه برگزار می‌شود 

سومین دوره رویداد 9 ژانویه 19 و 20 دی‌ماه توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت صرافی‌های نوبیتکس، هیتوبیت، والکس، آبان‌تتر و کاریزما در شش بخش برگزار می‌شود. این یعنی علاوه بر برگزاری پنل‌ها و سخنرانی‌های تخصصی، مخاطبان می‌توانند در این دو روز در کارگاه‌های تخصصی حاضر شوند، با فعالان اکوسیستم بلاکچین و رمزارز شبکه‌سازی و از نمایشگاه بازدید کنند و همچنین به‌واسطه بخش کاریابی، در شرکت‌های حوزه استخدام شوند.

رویداد 9 ژانویه قرار است بر جنبه‌های متفاوت تحولات یک سال اخیر و سناریوهای محتمل «رمزارز» و بازار آن در سال‌های آینده تمرکز کند و با بحث‌های کارشناسی و آینده‌پژوهشی، تصویر روشن‌تری از فرصت‌ها و تهدیدهای بازار رمزارز، فناوری‌ها و نوآوری‌های مبتنی بر بلاکچین؛ هم برای اکوسیستم کسب‌وکارهای نوآور و هم برای نظام اقتصادی و مالی کشور ارائه دهد و با توجه به تحولات صنعت مالی غیرمتمرکز، بر موضوع دیفای هم متمرکز شود. اما مخاطبان این بحث‌ها چه کسانی هستند و این رویداد مناسب چه افرادی است؟

با توجه به اینکه رویداد 9 ژانویه دارای بخش‌های نمایشگاه، استخدام، کارگاه، کنفرانس و شبکه‌سازی است و همچنین برخی محورهای آن داستان‌های موفقیت و شکست یک اکوسیستم روبه‌رشد و ورود سرمایه‌گذارهای نهادی و سازمانی به حوزه رمزارز ایران تا بررسی محصولات و خدمات تازه بازار رمزارزها و دارایی دیجیتال ایران و دستاوردها و چالش‌های کسب‌وکارهای رمزارزی در یک سال گذشته را در بر گرفته است، جامعه مخاطبانش طیف متفاوتی از فعالان اکوسیستم بلاکچین و رمزارز را شامل می‌شود؛

مانند تمام مدیران ارشد کسب‌وکارهای حوزه رمزارز در ایران، مدیران فنی و توسعه کسب‌وکار صرافی‌های رمزارزی در ایران، مدیران استارتاپ‌های فعال در حوزه بلاکچین، مدیران و سیاست‌گذاران اقتصاد نوآوری کشور، مدیران حوزه فناوری اطلاعات کشور، مدیران و فعالان بازار سرمایه و مدیران و بنیان‌گذاران کارگزاری‌ها، پرداخت‌یاری‌ها، صرافی‌ها و سکوهای تبادل رمزارزی.

اقتصاددانان و صاحب‌نظران دانشگاهی حوزه پول و ارز، بلاگرها یا افراد تأثیرگذار در توسعه ادبیات و مارکت رمزارز در ایران، تأمین‌کنندگان سخت‌افزارهای این صنعت، مؤسسات و مراکز پژوهشی و قانون‌گذاری کشور و چهره‌های کسب‌وکاری حوزه فناوری‌های مالی از دیگر ذینفعان رویداد هستند.

همچنین محتوا و جریان‌های رویداد ۹ ژانویه برای فعالان حوزه آموزش مالی، کسب‌وکارهای حوزه سرمایه‌گذاری، مشاوره و مدیریت ثروت، افراد تأثیرگذار در بخش تنظیم‌گری دولت و مجلس، سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی و متخصصان فنی این حوزه ازجمله مدیران محصول، کارشناسان و مدیران حوزه امنیتی و نظارتی و برنامه‌نویسان مناسب است.

 به طور کلی سومین دوره از رویدادهای 9 ژانویه برای تمام علاقه‌مندان به حوزه‌های بلاکچین و رمزارز و بازارهای نوظهور همچون ان‌اف‌تی، دیفای و دائو مناسب است. علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد دوروزه می‌توانند از طریق صفحه رویداد در ایوند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.