پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان دو گواهی بینالمللی ایزو 10002 و ایزو 10004 را دریافت کرد
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) در راستای تحقق چشمانداز خود و اهمیت به رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان، دو استاندارد بینالمللی ایزو 10002 و ایزو 10004 را دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، استاندارد ایزو 10002:2018 به عنوان الگوی راهنما برای «رسیدگی به شکایات مشتریان» شناخته میشود. این استاندارد تأکید میکند که میبایست فرآیند رسیدگی به شکایات شامل روشهای اجرایی، دستورالعملهای کاری، فرمها و … طراحی شده و جاریسازی شوند تا در نهایت «رضایت مشتریان» جلب شود.
از سوی دیگر، استاندارد ایزو 10004:2018 یک استاندارد مرجع «برای سنجش و ارزیابی رضایت مشتریان» است. این استاندارد به عنوان یک مدل برای مدیریت سکوت مشتریان شناخته میشود و در آن، از طریق نظرسنجیهای مستمر، بازخور مشتریان با استفاده از روشهای علمی، دریافت شده و تحلیل میشوند. در نهایت نیز بر اساس نتایج تحلیلهای مذکور، نقاط قوت و ضعف سازمان شناخته شده و برای آنها برنامهریزیهای لازم صورت میپذیرد.
مدیران شرکت تجارت الکترونیک پارسیان همواره به دنبال طرحریزی و اجرای فرآیندهایی هستند که از طریق مدیریت ارتباط با مشتریان، ضمن تکریم ایشان، نسبت به شناسایی دغدغهها و همچنین نیازمندیها و انتظارات آنان اقدام کرده و از این رهگذر، فرآیندها و خدمات را بهبود بخشند.
چنین فرآیندهایی نیازمند استفاده از الگوها و استانداردهای بینالمللی است. از این رو، این دو استاندارد که در سال 2018 منتشر شدهاند، در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به عنوان مرجع برای این امر انتخاب شدهاند.