راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حامی چت خدمتی متمایز از شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت پرداخت کشور، همواره توان خود را در ارائه خدمات جدید و به‌روز به کار بسته است. از سویی این شرکت در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، تلاش بر آن داشته تا بتواند خدمات خود را به طیف گسترده‌ای از مخاطبان عرضه کند، در همین راستا با رونمایی و معرفی سامانه «حامی چت» امکان تماس آنلاین ویدئویی با کارشناسان امداد مشتریان را فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، اپلیکیشن حامی چت با بهره‌گیری از فناوری روز برای هم‌میهنان عزیز ناشنوا و کم‌شنوا که شرایط استفاده از خطوط تلفنی معمول را ندارند امکانی فراهم کرده تا بتوانند با استفاده از حامی چت و مرتفع کردن نیازهای ارتباطی، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. امکان صفحه تماس تصویری، صفحه گفت‌وگو، امکان به اشتراک‌گذاری صفحه تماس، امکان نظرسنجی و تماس تصویری را می‌توان از جمله قابلیت‌های این سامانه برشمرد.

با استفاده از حامی چت می‌توان از امکانات پشتیبانی نظیر مشکلات مربوط به دستگاه‌های پایانه فروش، کارت‌های بانکی، پایانه پرداخت اینترنتی، امور پذیرندگان، اپلیکیشن پی پاد و سایر خدمات امداد مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد بهره‌مند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.