پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مقالات برتر دومین همایش روز رسانههای اجتماعی معرفی شدند
دکتر حسین امامی، دبیرعلمی دومین همایش روز رسانههای اجتماعی مقالات برتر این همایش را معرفی کرد. به گزارش دبیرخانه این همایش، وی با بیان اینکه ۳۰ مقاله کامل به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این تعداد ۱۵ مقاله مرتبط با محورهای همایش پذیرفته شد، اظهار داشت: از میان این ۱۵ مقاله سه مقاله زیر به عنوان مقاله برتر برگزیده شدند که در روز همایش مورد تقدیر قرار میگیرند.
• رتبه اول، مقاله موانع به کارگیری رسانه اجتماعی در سازمان ها (مطالعه موردی سازمان شهرداری تهران) نوشته مشترک دکتر سید وحید عقیلی، آذر اسدی کرم و محیا برکت
• رتبه دوم، مقاله کتابخانههای روی ابر: بهرهگیری از رسانههای اجتماعی در کتابخانه های دانشگاهی نوشته مشترک دکتر امیر رضا اصنافی و مریم پاکدامن نائینی
• رتبه سوم، مقاله کاربرد رسانه های اجتماعی در سازمان های مردم نهاد نوشته زهرا صبورنژاد
.
وی با اشاره به اینکه ۱۵ مقاله پذیرفته شده در همایش در کتاب الکترونیکی دومین همایش روز رسانههای اجتماعی منتشر میشود اظهار داشت: با توجه به سخنرانی دیگر کارشناسان و زمان محدود این همایش، دو مقاله برتر فرصت ارائه مقاله در روز همایش را خواهند داشت. سایر مقالات پذیرفته شده به ترتیب زمان دریافت به شرح ذیل اعلام می شود:
– طراحی مدل کسب وکار برای رسانه های اجتماعی (موردکاوی نگارخانه ایرانی) نوشته «نسترن حاجی حیدری» و «علیرضا مقاری»
– کاربرد رسانه های اجتماعی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موانع و چالشها نوشته «افسر موموندی»
– هوش معنوی در شبکه های اجتماعی مجازی با تاکید بر رفتارهای دینی نوشته مشترک «مصطفی امینی»، «فریبا فلاحی» و «نسرین شربتی»
– ورود و تأثیر رسانه های اجتماعی در حوزه کتاب و نشر نوشته «اسماعیل افقهی»
– نقش مدیریت دانش در یک شبکه اجتماعی نوشته «فرهاد کریم خانی»
– خدمات رسانه های اجتماعی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی نوشته «صنم ابراهیم زاده»
– بلیغات و بازاریابی با رسانه های اجتماعی در خدمت کسب و کارها نوشته «فیروزه عسگری»
– استفاده از رسانه های اجتماعی در روابط عمومی الکترونیک نوشته مشترک «علیرضا تهرانی فر» و «مهدی هاشملو»
– بررسی و تبیین تاثیر رسانه های اجتماعی بر بازاریابی و تبلیغات نوشته «سمانه مهدیزاده»
– بررسی نقش فرهنگ سازمانی ، آموزش و رسانههای اجتماعی نوشته مشترک «رضا فراشبندی»، «فاطمه شادکام» و «طاهره جعفری فرد»
– بررسی کاربردهای رسانه های اجتماعی در امر اطلاع رسانی، از دید دانشجویان (نمونه موردی) نوشته دکتر «ثریا ضیائی» و «پریسا محمودی»
– بررسی علل و موانع بکارگیری رسانههای اجتماعی در سازمانهای ایرانی نوشته مشترک «سیده زبیده فلکی کلوری» و «سید سجاد بالاد»
گفتنی است، دومین همایش روز رسانههای اجتماعی با رویکرد رسانههای اجتماعی در سازمان همزمان با روز جهانی رسانههای اجتماعی ۹ تیرماه در تالار ایوان شمس تهران برگزار می شود.