راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل بانک ملی خبر داد: صدور ۷۰ هزار کارت اعتباری سهام عدالت

محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی، اعلام کرد: «تاکنون معادل ۷۰ هزار کارت اعتباری سهام عدالت از سوی این بانک صادر شده است.»

به گزارش ایسنا، حسین‌زاده ضمن بیان اینکه روزانه معادل یک میلیون تراکنش داریم، گفت: «در حال حاضر ۹۲ میلیون یا ۹۲ درصد خدمات این بانک غیرحضوری ارائه می‌شود.»

او در خصوص تسهیلات پرداختی بانک ملی تصریح کرد: «تمام ۱۰۰ درصد منابع قرض‌الحسنه بانک، برای وام ازدواج پرداخت شده است. همچنین برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا، بخش عمده تکالیف و مبالغ چند هزارمیلیاردی که بانک مرکزی به بانک ملی محول کرده بود پرداخت و مابقی نیز در حال پرداخت است.»

مدیرعامل بانک ملی ادامه داد: «باتوجه‌به اینکه سال جاری سال جهش تولید نامگذاری شده بود، این بانک تمام منابع خود را برای تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش بانک‌ها اختصاص داد. از زمانی که نمایندگی ال جی و سامسونگ از کشورمان خارج شدند، تولیدکنندگان لوازم‌خانگی را دعوت و سرمایه در گردش در اختیار آن‌ها قرار دادیم تا بتوانند تولید خود را ارتقا دهند. ممکن است به دلیل تورم کالاها گران باشد اما با وجود تحریم‌ها کمبودی در این زمینه وجود ندارد.»

او در پایان صحبت‌هایش به ۷۰ هزار کارت اعتباری سهام عدالت نیز اشاره کرد.

از ۲۵ بهمن سال جاری دارندگان سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن دو بانک ملی و تجارت (ایوا و زمرد) ۵۰ درصد ارزش این سهام را توسط کارت اعتباری دریافت کنند. مدت‌زمان بازپرداخت این تسهیلات سه‌ساله است و هیچگونه مدرک یا ضامنی غیر از مدارک هویتی نیاز نیست.

منبع ایسنا
1 دیدگاه
  1. sam می‌گوید

    ازکجابیاریم قصدهاشوبدیم!سهام خودتوبهت بدن باسود18درصد واقعامسخرست میخوایدجیب آقازادهایی که صاحب فروشگاه کوروش ووین مارکت ورفاه هستن روپرکنید،بابانخواستیم کارت اعتباری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.