راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برنامه زمان‌بندی نشست‌های امروز چهارمین کنفرانس حکمرانی و سیاست‌گذاری

چهارمین کنفرانس حکمرانی و سیاست‌گذاری عمومی با شعار «تا ۱۴۰۴» در تاریخ ۴ الی ۱۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و از طریق لینک‌هایی که در سایت کنفرانس بارگذاری شده، قابل مشاهده است.

چهارمین کنفرانس حکمرانی و سیاست‌گذاری عمومی به صورت مجازی و آنلاین برای عموم مردم، متخصصان و دانشگاهیان، مسئولین و سیاست‌گذاران قابل مشاهده و در دسترس است. تلاش بر این است تا با ارائه موضوعات مهم و کاربردی در قالب نشست‌های مختلف و متنوع، با بهره‌گیری از نظرات کارشناسانه و عمیق از سوی پژوهشگران و کنشگرانِ صاحب‌نظر از بخش‌های مختلف علمی و عملی هر حوزه بتوان بخش قابل قبولی از مسائل پیرامون خود را شرح داده و راه‌حل‌های متناسب و درخور را بیان کرد.

با توجه به برنامه زمان‌بندی، ۱۳بهمن ماه، نشستی تحت عنوان «احراز هویت برخط، چالش‌ها و فرصت‌ها» برگزار خواهد شد. محمدعلی اخائی، عضو هيات علمی دانشگاه تهران به عنوان دبیر این نشست حضور دارد و علیرضا ماهیار، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، عیسی زارع پور، رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و عضو هيات علمي دانشگاه علم و صنعت و مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از مهمانان این نشست هستند. نشست «احراز هویت برخط، چالش‌ها و فرصت‌ها» ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ برگزار خواهد شد.

نشست «شهر هوشمند و چالش حكمراني» نیز امروز از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲ برگزار خواهد شد. امیرعباس امامی،‌ هم‌بنیان‌گذار و مدیر اجرایی کارچین، علی یقطین، رئیس مرکز تهران هوشمند و محمدمهدی ذوالفقارزاده، هيات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در این نشست حضور دارند. همچنین فرهاد توکل همدانی، مشاور ارشد تحول دیجیتال و شهر هوشمند به عنوان دبیر در این نشست حاضر است.

شرکت‌کنندگان در کنفرانس از طریق لینک‌های اسکای روم کنفرانس، کانال آپارات کنفرانس، اینستاگرام کنفرانس، تلوبیون و اینستاگرام اقتصاد آنلاین که در سایت کنفرانس بارگذاری شده می‌توانند نشست‌ها و  مباحث کنفرانس را دنبال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.