راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فلاح: دانشگاه در فراگیری پول الکترونیک نقش اساسی دارد

دکتر فلاح مدیر عامل بانک تجارت در مراسم رونمایی از سیمرغ کارت دانشجویی در سومین جشنواره روز بین الملل دانشگاه تهران گفت: بانک تجارت حمایت از جامعه دانشگاهی کشور و ایده‌های جدید دانشجویان نخبه و خلاق ایرانی را در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌داند.

.

نقش دانشگاه در فراگیری پول الکترونیک

مدیر عامل بانک تجارت در ادامه گفت: دانشگاه‌ها به عنوان مراکز اصلی ارتباط علمی و آکادمیک جامعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و جامعه دانشگاهی کشور به عنوان یکی از پیشروترین گروه‌های فکری اجتماع می‌تواند نقش مهمی در فراگیر شدن پول الکترونیک در سطح کشور ایفا نماید.

.

شبکه بانکی، پیوند دهنده دانشگاه و اقتصاد

دکتر فلاح معتقد است که شبکه بانکی می‌تواند با حمایت از پروژه‌های دانشجویان، پیونددهنده دانشگاه و اقتصاد کشور باشد. بر همین اساس بانک تجارت تلاش می‌کند تا با پیوند با دانشگاه، شرکت‌های دانش بنیانی را ایجاد کند تا زمینه برای تبدیل ایده‌های نوین به پژوهش‌های صنعتی و تولیدی در کشور یا خارج از کشور فراهم شود.

.

کاربردی شدن نتایج تحقیقات دانشگاهی کشور

بانک تجارت با حمایت از پایان‌نامه‌های مرتبط با حوزه‌های فعالیت این بانک و حمایت مالی از پروژه‌های تحقیقاتی دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه‌های بانکداری اسلامی و بانکداری الکترونیک در تلاش است تا در مسیر کاربردی شدن نتایج تحقیقات دانشگاهی کشور سهم داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.