راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توسن در کنار همکاران تجاری خود در نمایشگاه بانک، بورس و بیمه حاضر شد

دیروز آخرین روز هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه برگزار بود. این نمایشگاه برای بانک‌ها و شرکت‌های فعال در این حوزه فرصت مناسبی است برای گسترش همکاری‌های سازنده. توسن نیز به عنوان بزرگترین شرکت خصوصی ارائه دهنده راه‌کارهای جامع بانکی در کنار یکی از همکاران تجاری خود در این نمایشگاه حضور داشت.

 

چرا همکاری تجاری؟

محمدرضا مباشرفر، سرپرست واحد همکاران تجاری شرکت توسن در این نمایشگاه در خصوص همکاران تجاری توسن گفت: «توسن از دو سال قبل بحث همکاری تجاری را با شرکت‌هایی که می‌توانند از ظرفیت‌های مجموعه نرم‌افزارهای بانکی توسن استفاده کنند آغاز کرده است. طی این دو سال شرکت توسن توانسته با تعداد زیادی از شرکت‌های فعال در حوزه بانک و بورس همکاری تجاری بر قرار کند. این همکاری تجاری با رویکرد برنده – برنده هم به نفع ما و هم به نفع تک تک همکاران تجاری ما است. حضور در جمع همکاران تجاری ما در واقع مانند حضور در یک شبکه اجتماعی است که همه با یکدیگر ارتباط خواهند داشت. در واقع ما شرایطی را مهیا کرده‌ایم که با گسترش این شبکه همکاران تجاری، تمام این شرکت‌ها بتوانند هم از خدمات و سرویس‌های متنوع توسن و هم از یکدیگر در راستای توسعه و پیشرفت به خوبی بهره ببرند

 

ارتباط با دنیای بورس

وی در خصوص همکاری تجاری شرکت توسن با شرکت رایان هم‌افزا افزود: «شرکت رایان هم‌افزا نیز جزو شرکت‌های به نام و فعال در حوزه بازار سرمایه است که محصولات نرم افزاری مربوط به بازار سرمایه را تهیه می‌کند و به این بازار ارائه می‌دهد. اتصال بازار سرمایه به بازار پول از ابتدا جزو خواسته‌های این دو بازار بوده است؛ چون از اتصال این دو بازار هم افزایی ایجاد می‌شود که می‌تواند ارزش افزوده جدیدی را به مشتریان بانکی و مشتریان بازار سرمایه ارائه دهد.

rayan-ham-afza-tosan-92a

در این راستا، شرکت توسن هم با ارائه سرویس‌هایی روی بستر یاقوت که به سامانه بانکداری متمرکز توسن متصل است، امکان اتصال برخط و کسر مبالغ سهام خریداری شده توسط بانک از حساب مشتریان را در اختیار نرم افزار معاملات برخط (online trading) شرکت رایان هم‌افزا می‌گذارد. شرکت رایان هم‌افزا هم این محصول را در اختیار کارگزاری‌ها می‌گذارد. باید اشاره کنیم که چیزی بالغ بر 60 درصد کارگزاری‌های فعال بازار سرمایه از نرم افزار شرکت رایان هم‌افزا استفاده می‌کنند که قاعدتا با اتصال به مشتریان بانکی توسن این پوشش می‌تواند بیشتر هم بشود و در نهایت سرمایه‌گذاران و معامله گران این بازار هستند که نفع نهایی را می‌برند.»

rayan-ham-afza-tosan-92

در ادامه وی اشاره کرد : شرکت توسن از گسترش روابط همکاری تجاری خود با سایر شرکت‌های فعال در حوزه تولید نرم‌افزارهای مربوط به بانک، بورس و بیمه استقبال می‌کند و اطلاعات بیشتر درخصوص نوع همکاری و فرایند ارسال تقاضای همکاری تجاری در وب سایت توسن  به آدرس www.tosan.com موجود است.

.

همکاری تجاری پنجره‌ای به دنیای بزرگتر

مدیر عامل شرکت رایان هم‌افزا نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: «علاوه بر در دست داشتن بیشتر بازار شرکت‌های سرمایه‌گذاری، چیزی بالغ بر 80 درصد صندوق‌های سرمایه گذاری نیز از نرم‌افزارهای این شرکت استفاده می‌کنند. همچنین باید اظهار کنم که با دیجیتالی شدن تراکنش‌ها از طریق همکاری تجاری با شرکت‌هایی مثل توسن، کار خرید و فروش هم برای کارگزاری‌ها و هم برای مشتریان بسیار راحت‌تر و مطمئن‌تر شده است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.