راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایران مال با قیمت پایه ۸۵ هزار میلیارد تومان به مزایده گذاشته می‌شود

بانک آینده قصد دارد ۱۰۰ درصد سهام شرکت توسعه بین‌الملل ایران‌مال را از طریق مزایده به شکل نقد و اقساط به فروش برساند

بانک آینده با انتشار آگهی مزایده در سایت خود، قصد دارد ۱۰۰ درصد سهام شرکت توسعه بین‌الملل ایران‌مال (مالک پروژه بازار بزرگ ایران – ایران مال) را از طریق مزایده به شکل نقد و اقساط به فروش برساند.

طبق این مزایده، قیمت پایه برای فروش ‎ایران مال ۸۵هزار میلیارد تومان است. خریدار یا خریداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از ۲۳ آذرماه ۱۳۹۹ در روزهای کاری از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ با تلفن ۰۲۱۷۱۷۶۷۰۰۰ داخلی ۴۲۵۷ تماس بگیرند یا برای اخذ اسناد شرکت در مزایده در ساعات اداری به نشانی ذکر شده در آگهی مراجعه کنند.

آخرین مهلت برای تسلیم پاکت‌ها ساعت ۱۴، یکشنبه ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ است. همچنین، پاکت‌های حاوی پیشنهادات خرید واصله روز چهارشنبه ۳ دی‌ماه ۱۳۹۹ساعت ۱۰ در محل مذکور در آگهی باز و قرائت می‌شود.

بر اساس آگهی منتشر شده، حداقل میزان سهام قابل واگذاری و خریدار یا خریداران ۱۰ درصد است. خریدار یا خریداران به نسبت سهام خریداری شده جانشین تعهدات و تضامین صادر شده توسط فروشنده در خصوص شرکت مذکور هستند. حضور پیشنهاد دهندگان یا نمایندگان قانونی آنان با در اختیار داشتن مدرک شناسایی و کمی نمایندگی در جلسه گشایش پاکت ها بلامانع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.