راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک مسکن جزو سه بانک برتر از لحاظ تراکنش موفق شتابی

طبق آخرین گزارش ارسالی بانک مرکزی در زمینه عملکرد سوییچ کارت بانک‌ها، بانک مسکن از جهت پایداری سوییچ و با ضریب بالای 99 درصد تراکنش‌های موفق شتابی به کل تراکنش‌ها در آذر ماه امسال، در جایگاه سه بانک برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری اعتبار، نیکوفر صفری، رییس اداره خدمات نوین، با بیان این مطلب افزود:‌ گزارش عملکرد سوییچ کارت بانک‌ها از سوی بانک مرکزی به صورت ماهانه ارائه می‌شود که هدف از این گزارش، ارائه کارنامه تراکنش‌های موفق و ناموفق بانک‌ها بوده و زمینه کاهش اختلالات شتابی را فراهم می‌آورد.

رییس اداره خدمات نوین تصریح کرد: ‌به موجب این گزارش، تراکنش‌های موفق شتابی به کل تراکنش‌ها سنجیده شده و بر اساس آن جریمه ناشی از تراکنش‌های ناموفق شتابی دریافت می‌شود که در این خصوص بانک مسکن توانسته است در گزارش مربوط به آذر ماه سال جاری از جهت پایداری سوییچ با ضریب بالای 99 درصد تراکنش‌های موفق شتابی به کل تراکنش‌ها، جزو سه بانک برتر در بین همه بانک‌های عضو شتاب قرار گیرد.

صفری یادآور شد:‌ میزان کل تراکنش در این ماه 17.152.374 تراکنش بوده که از این تعداد تراکنش 17.041.117 تراکنش موفق بوده است.

منبع: دنیای اقتصاد

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.