پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
شرکت توسنتکنو در دوران کرونا چه اقداماتی انجام داده است؟ / کرونا و کسبوکارها به روایت تصویر
در روزهایی که شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف باعث ایجاد شرایط متفاوت برای طیف وسیعی از کسبوکارها شده است، در ایران نیز شرکتهای مختلف استراتژیهای گوناگونی را برای پیشگیری از شیوع بیماری در نظر گرفتهاند. ما در راه پرداخت برای اینکه تصویر روشنی از حال و هوای این روزهای کسبوکارها داشته باشیم، به آنها سری میزنیم و درباره وضعیت آنها در دوران کرونا میپرسیم. در این مطلب از گزارش تصویری خود شرکت توسنتکنو استفاده کردهایم.
شرکت توسنتکنو با توجه به اهمیت حفظ سلامت سرمایه انسانی خود، اقدامات گوناگونی را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در میان همکاران دفتر مرکزی، ساختمان شماره ۲، سایت تولید شهرک صنعتی کاسپین و پرسنل دفاتر استانی که در صف مقدم عملیات پایداری راهکارهای بانکی در اقصینقاط کشور هستند آغاز کرد و این امور همچنان با حساسیت بالا دنبال میشود. تصمیمات اتخاذشده مدیران ارشد توسنتکنو در این زمینه، به ۵ بخش اصلی تقسیم شده است که در هر بخش مجموعه اقداماتی برای فعالیت حرفهای اثربخش و در عین حال حفظ سلامت سرمایه انسانی توسنتکنو پیشبینی شده و اجرایی شده است.
- اقدامات انجامشده برای مدیریت حجم و فشار کار: تغییر در زمان تحویل محصول از اسفند به فروردین، کنسلکردن سرویسهای دورهای ماشینهای بانکی، اخذ توافق مشتری در مورد نقض SLA تعمیرات، اخذ توافق مشتری برای توقف تعمیرات کارتخوان و اخذ توافق مشتری برای زمان تحویل برخی درخواستهای نرمافزاری ازجمله اقدامات انجامشده در این حوزه بوده است که در بازه زمانی نیمه اسفندماه ۹۸ تا انتهای فروردینماه ۹۹ با همراهی خوب و موثر مشتریان راهکارهای توسنتکنو محقق شده است.
- اقدامات انجامشده برای کنترل تردد و حضور در شرکت: کنسلکردن جلسههای پرجمعیت و آموزشهای حضوری و همایشهای شرکت، حذف حضور و غیاب با اثر انگشت و جایگزینی با کارت غیرتماسی، راهاندازی سیستم تشخیص چهره توسط تیمهای هوش مصنوعی و توسعه محصول برای حضور و غیاب، تعطیلکردن واحد تعمیرات پرداخت از نیمه اسفندماه ۹۸ تا پایان فروردینماه ۹۹ و شیفتیکردن پرسنل این واحد از اردیبهشتماه ۹۹، تعطیلکردن سایت تولید از نیمه اسفندماه ۹۸ تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹، دورکارکردن واحدها، افزایش پهنای باند و بهبود زیرساخت برای دورکاری و شیفتیکردن حضور پرسنل در واحدهایی که ناچار به حضور هستند، نمونه اقدامات انجامشده در این حوزه بوده است.
- اقدامات انجامشده برای بهداشت افراد و محیط: ضدعفونیکردن هفتگی ساختمانها، ضدعفونیکردن سرویسهای کارخانه، ضدعفونیکردن محیطها و بخشها بهصورت مرتب در طول روز، حذف ناهار و صبحانه، تأمین مواد ضدعفونی و ماسک برای افراد در ستاد، تأمین مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش برای عملیات در همه استانها، تعمیرگاهها و سایت تولید نیز از مجموعه اقدامات انجامشده برای بهداشت افراد و محیط در این شرکت بودهاند.
- اقدامات انجامشده برای حمایت از افراد مبتلا: پرداخت کامل حقوق و مزایا، پوشش همه هزینههای درمان، کمک در تأمین اقلام ضروری خانواده و فراهمکردن امکان تأمین محل اسکان برای افراد خانواده در دوران قرنطینه نیز از اقدامات انجامشده برای حمایت از افراد مبتلا در این شرکت بودهاند.
- اقدامات انجامشده برای تشخیص: اجرای تست غربالگری و شناسایی افراد مشکوک در دفتر مرکزی، ساختمان شماره ۲ و سایت تولید شهرک صنعتی کاسپین و نیز کنترل درجه تب در زمان ورود افراد به شرکت و در حین ساعات کاری از سری اقدامات انجامشده برای تشخیص مبتلایان احتمالی بوده است. در کنار آن قبل از آغاز رسمی سال کاری ۱۳۹۹، پرسشنامه اطلاعات سلامتی در اختیار سرمایههای انسانی شرکت قرار گرفت که با تکمیل آن، موارد مشکوک شناسایی شدند و اقدامات لازم در مورد آنها صورت پذیرفت.
در ادامه بخشی از اقدامات انجامشده در ۵ بخش ذکرشده، در قالب تصویر را مشاهده میکنید.