راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا در دوران کرونا چه حال و هوایی دارد؟ / کرونا و کسب‌وکارها به روایت تصویر

شیوع ویروس کرونا در دنیا باعث ایجاد شرایط متفاوتی برای طیف وسیعی از کسب‌وکارها شده است و کسب‌وکارها را مجبور کرد تا استراتژی‌های گوناگونی را برای عبور از این دوران سخت، اتخاذ کنند. در ایران نیز شرکت‌ها استراتژی‌های مختلفی را برای پیشگیری از شیوع بیماری در نظر گرفته‌اند. ما در راه پرداخت برای اینکه تصویر روشنی از وضعیت این روزهای کسب‌وکارها داشته باشیم، به آنها سری می‌زنیم و درباره وضعیت آنها در دوران کرونا می‌پرسیم. در این مطلب نگاهی به حال و هوای شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا در دوران کرونا داشتیم.

طبق صحبت‌های مهرداد حیدرپور مدیرعامل شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا، این شرکت از فروردین‌ماه شرایط دورکاری پرسنل خود را فراهم کرد ولی از اواسط اردیبهشت‌ماه پرسنل به‌صورت حضوری در شرکت به فعالیت‌های خود ادامه دادند. حیدرپور درباره تمهیدات بهداشتی که شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا در دوران کرونا پیش گرفته است، اینطور توضیح داد: «از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور سعی کردیم ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و تب‌سنج را در شرکت فراهم کنیم. همچنین در تیرماه از تمامی پرسنل شرکت تست کرونا گرفته شد و مواردی که به این ویروس مبتلا شده بودند، دورکار شدند. همچنین دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده دست را فراهم کردیم و برای تکنسین‌هایی که به شعب برای بررسی، بازدید و تعمیرات مراجعه می‌کنند نیز پوشش‌های مناسبی فراهم شد تا در معرض این بیماری قرار نگیرند.»

حیدرپور درباره حضور مجدد افرادی که به این ویروس مبتلا شدند نیز توضیح داد: «افرادی که در شرکت به این بیماری مبتلا می‌شوند، در منزل به‌مدت ۱۴ الی ۲۰ روز باید قرنطینه شوند و بعد از این مدت نیز باید تست دهند و در صورت منفی بودن، با مراجعه به پزشک و دریافت گواهی سلامت، اجازه ورود فرد به مجموعه داده می‌شود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.