راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

طرح قلک الکترونیکی دانش آموزان بانک انصار چیست؟

احتمالا این روزها در رادیو و تلویزیون عبارت “طرح قلک الکترونیکی دانش آموزان” به گوشتان خورده است یا روی بنرهای تبلیغاتی بزرگراه‌ها دیده‌اید. این طرح که از اسم آن هم پیداست یک طرح افتتاح حساب است برای دانش آموزان زیر هجده سال. اما فقط یک افتتاح حساب ساده نیست.

دانش آموزان به همراه یکی از والدین خود به یکی از شعب بانک انصار مراجعه می‌کنند و اقدام به افتتاح یک حساب پس انداز می‌کنند. بر روی این حساب پسا انداز یک کارت بانکی هم به دانش آموز داده می شود که می تواند با آن خرید یا برداشت پول کند. علاوه بر این این حساب پس انداز به یک حساب اندوخته نیز وصل است و هر بار که موجودی حساب اندوخته به 100 هزار تومان برسد دوباره خود به خود برای فرد یک حساب اندوخته جدید افتتاح می شود. سپس اگر حساب اندوخته جدید نیز به صد هزار تومان برسد یک حساب اندوخته جدید دیگر افتتاح خواهد شد. این روند همچنان ادامه خواهد داشت. حساب‌های اندوخته فرد در برهه زمانی پنج ساله سود بیست درصد دریافت خواهند کرد.

ansar-gholak-bank-way2pay-91-11-14

این طرح با سه ویژگی پس انداز،سود وخرید با جوایز نفیس برای دانش اموزان در نظر گرفته شده است که با صدور کارت ،برگزاری مسابقه نقاشی و…همراه خواهد بود. دانش آموزان برای شرکت در طرح قلک الکترونیکی می‌توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه و اصل کارت ملی (در صورت داشتن کارت ملی) به همراه یکی از والدین به نزدیک ترین شعبه بانک انصار در محل زندگی خود مراجعه کنند.

4 دیدگاه
  1. ساراني می‌گوید

    خيلي ممنون از بانك انصار كه چنين طرحي رو افتتاح كرد

  2. کیا می‌گوید

    سلام طرحی میدادین که ربا توش نباشه سود بانکی فقط رباست وازهمین اول داریم کودکان رابه آن عادت میدیم

  3. سامان می‌گوید

    چه جوری درست کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.