راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرویس جدید VISA برای ممانعت از کلاه‌برداری‌های پیچیده

شرکت ویزا اخیراً سرویس جدیدی را برای جلوگیری از کلاه‌برداری‌های آنلاین و احراز هویت مشتریان ویزا پیاده سازی کرده است. این خدمت برای کمک به کاهش خطرات احتمالی تقلب در تجارت الکترونیک آنلاین و بر پایه آنالیز تراکنش‌ها تهیه شده است. هدف از این سرویس حمایت امن سه جانبه از صادر کنندگان کارت‌های ویزا است و هم اکنون این سرویس تایید شده و قابل دسترس است.

سرویس جدید ویزا با توجه به تایید اعتبار قبلی مشتریان ویزا شروع به کار کرده و طی فرایندی به مرحله تایید آنلاین مشتریان می‌رسد. این سرویس راه حلی است که به صورت آنلاین (در زمان واقعی معامله) به ارزیابی ریسک، اطلاعات ورودی، اطلاعات تراکنش و محاسبه هزینه‌ها مطابق با الگویی که سابق بر این وجود داشته می‌پردازد.

این سرویس به صادر کنندگان اجازه می‌دهد که با ریسک کمتر و بدون نیاز به گام اضافه (فعالیت بیهوده و وقت گیر) و فقط با درج کلمه عبور وارد سیستم شوند. سرویس جدید ویزا نمونه دیگری است از اینکه چگونه ما از شبکه هوشمند ویزا برای ایجاد ارزش ملموس و محسوس برای پذیرندگان و بازرگانان و مؤسسات مالی که همگی مشتریان ویزا هستند استفاده کنیم. بدین دلیل که این سرویس تنها برای جلوگیری فوری و بی وقفه از معاملات پر خطر مشتریان ویزا است.

“said Silvio Tavares” مدیر بخش محصولات بین‌المللی ویزا گفت: «بسیاری از مشتریان می‌توانند از این سرویس جدید پردازش و احراز هویت اطلاعات که توسط شرکت تایید شده است، استفاده کنند.» سرویس جدید کنترل دسترسی مشتریان ویزا از سرویس میزبان (visa service) است به شکلی که امکان احراز هویت در معاملات پر خطر و پیچیده را فراهم می‌کند.

منبع: سایت شاپرک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.