راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه خرید اعتباری «دارا» راه‌اندازی شد

سامانه خرید اعتباری «دارا» باهدف افزایش قدرت خرید مردم و امکان خرید کالا و خدمات به‌صورت اعتباری و با بازپرداخت اقساطی با کارمزد قرض‌الحسنه راه‌اندازی شد. دارا که پس از انعقاد قرارداد همکاری بین بانک ملی ایران و شرکت توسعه سامانه‌های هوشمند بلوط راه‌اندازی شده، راهکار خرید اعتباری و اقساطی آسان و کم‌هزینه را با به‌کارگیری نوآوری‌های به‌روز در حوزه مالی به کاربران ارائه‌ می‌دهد. کاربران می‌توانند با بهره‌مندی از امتیازاتی که در این طرح تعریف‌شده‌ است، خریدهای خود را انجام دهند.

پیوستن سازمان‌ها و شرکت‌ها به این سامانه، باعث افزایش منابع رفاهی آنها و افزایش قدرت خرید کارمندان آنها را در پی خواهد داشت. یکی دیگر از ویژگی‌های این سامانه برخورداری از طیف پذیرندگان (ارائه‌دهندگان کالا و خدمات) در سراسر کشور است.

کاربران دارا می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل دارا فهرست این پذیرندگان را ببینند و برای خرید به آنها مراجعه کنند. این خریدها می‌تواند با استفاده از دارا کارت بر روی پایانه‌‌های فروش شبکه پذیرندگان انجام شود. علاوه بر این، نرم‌افزار موبایل کارت دارا قابلیت پرداخت الکترونیک و بدون کارت از طریق موبایل را نیز فراهم کرده است. پذیرندگان دارا نیز از خدمات آنلاین سامانه بر روی پنل اختصاصی خود استفاده می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.