راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه خرید اعتباری «دارا» راه‌اندازی می‌شود

طراحی سیستمی برای کمک به افزایش قدرت خرید مردم، نوآوری خرید را برای مردم آسان می‌کند. گروهی از متخصصان حوزه مالی و فناوری اطلاعات، سیستمی هوشمند برای کمک به افزایش قدرت خرید مردم طراحی کرده‌اند که به‌زودی با نام تجاری «دارا» شروع به کار خواهد کرد. این راهکار در قالب سامانه دارا جهت ارائه خدمات و کالا، به‌سادگی و به‌صورت خرید اعتباری با بازپرداخت اقساطی به مشتریان راه‌اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه سامانه‌های هوشمند بلوط، سامانه دارا که با پشتیبانی بانک ملی، به‌زودی رونمایی خواهد شد، ارائه‌کننده خدمات خرید اعتباری و اقساطی، تخفیف‌ها و امتیازهای خرید می‌شود که برای در دسترس بودن بیشتر این خدمات، به‌صورت اپلیکیشن روی تلفن همراه نیز قابل‌استفاده خواهد بود. هدف از راه‌اندازی این سامانه کاهش هزینه‌های مشتریان و پیش افتادن از سیکل رکود تورمی است.

یکی از ویژگی‌های این سامانه، برخورداری از طیف گسترده‌ای از پذیرندگان (فروشندگان کالا و خدمات) در سراسر کشور و ارائه خدماتی از قبیل دریافت اعتبار خرید کالا و خدمات به‌صورت قرض‌الحسنه با امتیازهای اختصاصی، به هر یک از اعضا در صورت خرید از شبکه‌ پذیرندگی در سراسر کشور و ارائه خدمات رفاهی سازمانی و باشگاه کاربران است. این سامانه فعالیت خود را در به‌زودی و به‌صورت محدود آغاز خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.