راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کلینیک کمپین نفس چهارشنبه 28 اسفند افتتاح می‌شود

با شیوع بحران کرونا شوکی عجیب به کسب‌وکارها وارد شد. کادر درمان هم این شوک را چند برابر بیشتر تجربه کرد اما نه از جنس رکود. در این شرایط بخش خصوصی در کنار بخش دولتی آستین بالا زده و قرار است با کمپینی به نام نفس کادر درمان را همراهی کند. در این راستا علاوه بر اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور، تعداد زیادی از شرکت‌های خصوصی از این کمپین حمایت می‌کنند و طبق وعده‌های داده شده قرار است فردا کلینیک نفس در فلکه دوم صادقیه تهران راه‌اندازی شود.

فرزین فردیس، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با اعلام این خبر گفت: «هدف از راه‌اندازی این درمانگاه این بود که بیماران مشکوک وارد بیمارستان نشوند. تهویه درمانگاه نیز خاص بیماران حاد تنفسی است و اگر جواب آزمایش کسی مثبت شد به بیمارستان هدایت می‌شود. امکان پیگیری بیماران قرنطینه در منزل را هم فراهم کرده‌ایم و به صورت تلفنی و از راه دور علائم بالینی آنها کنترل می‌شود.»



او درباره حمایت شرکت‌ها از این کمپین گفت که یک سری کسب‌وکارها از کمپین نفس حمایت معنوی می‌کنند تا شناخته شود که تعداد آنها به ۵۰۰ می‌رسد. شرکت‌های دیگری هستند که از چند میلیون تا چند صدمیلیون تومان کمک مادی کرده‌اند و تعداد آنها حدود ۱۰۰ شرکت است. برخی شرکت‌ها هم تجهیزات و امکانات خود را به کلینیک اهدا کردند که حدود ۳۰ تا هستند.»

فردیس ادامه داد: «برخی استارت‌آپ‌ها با ارائه خدمات رایگان و تخفیف‌یافته به مردم و کادر درمان، کمک می‌کنند که تعداد آنها هم بالغ بر صد تاست. علاوه بر این ما سایت کمپین را راه‌اندازی کردیم تا در صورت بسته بودن بانک‌ها امکان پرداخت از طریق درگاه بانکی در سایت کمپین نفس فراهم باشد.»

او از اضافه شدن نیروهای جدید به کمپین خبر داد و گفت: «تا وقتی این بحران ادامه داشته باشد کمپین ادامه می‌یابد و پس از آن هم در حوزه سلامت و بهداشت فعالیت می‌کند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.