راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پذیره‌نویسی اولین صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی ششم اسفندماه آغاز می‌شود

صندوق سرمايه‌گذاری خصوصي اعتبار سرمايه نوآفرين، در نظر دارد واحدهای سرمايه‌گذاری خود را از طريق بازار ابزارهای نوين مالي فرابورس ايران پذيره‌نويسي کند. اين صندوق از صندوق‌های سرمايه‌گذاری قانون بازار اوراق بهادار و قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالي جديد به شمار آمده و تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار و بر اساس مقررات اساسنامه فعالیت خواهد کرد.

این صندوق که از ابتدای سال 1398 آغاز به‌کار کرده، قرار است از 6 تا 20 اسفندماه با نماد «نوآور» و با سرمایه 500 میلیارد ریال پذیره‌نویسی شود. دوره صندوق هفت ساله و حوزه فعالیت آن هم محصولات دانش‌بنیان صنعتی با فناوری بالا، داروسازی و تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای، فناوری زیستی، کشاورزی و دامپروری، معادن و فلزات، ماشین‌آلات و تجهیزات و ساخت قطعات و محصولات شیمیایی است.

از مجموع سرمایه صندوق، قرار است 35 درصد آن در زمان تاسیس تأدیه شود و 65 درصد در تعهد سرمایه‌گذاران است که در طول دوره سرمایه‌گذاری و پیرو فراخوان‌های مدیران صندوق باید ظرف مهلت تعیین شده بر اساس امیدنامه پرداخت شود. در صورتی که هر یک از سرمایه‌گذاران در زمان مقرر مبلغ فراخوان شده را تأدیه نکنند و یا به هر دلیل تأدیه مبلغ مذکور برای آنها امکان‌پذیر نباشد، مدیر صندوق بر اساس رویه‌ای که در امیدنامه مشخص شده است، اقدام می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از پذیره‌نویسی صندوق سرمايه نوآفرين می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

1 دیدگاه
  1. حمید دانایی می‌گوید

    خانم باقری بامجوز که ازشما گرفته شروع کلاهبرداری نموده توتبلیعات اعلام کردند با ۱۰م ت روز یک م ت سود بعداز واریزی ۱۰م ت پشت سرهم پول گرفتند الان هم پول عودت نمی دهند کجا باید شکایت کنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.