راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در انتخاب یک نرم‌افزار مدیریت مرکز ارتباط، چه مواردی را در نظر بگیریم؟

امروزه مراکز تماس به عنوان «چهره» کسب‌وکار یا شرکت شما محسوب شده و مدیران باید مطمئن شوند که هر مشتری بهترین خدمات ممکن را دریافت می‌کند. در این راستا هر شرکت برای مشتریان خود، اهدافی جهت ایجاد یک تجربه خدمات مشتریان متمایز، با استفاده از بهترین نرم‌افزار مرکز ارتباط موجود در بازار را تعیین کرده است.

مطالعات نشان‌ داده‌اند که فقدان مقررات در مرکز ارتباط می‌تواند منجر به از دست دادن مقدار زیادی از در‌آمد شود. با پیشرفت روز‌به‌روز تکنولوژی، برای کسب‌و‌کار بسیار مهم است که در یک مرکز ارتباط، با سیستم‌های مدیریتی مناسب کار کند. مدیران باید کاملا از اتفاقات رخ‌داده در مراکز ارتباط خود، آگاه باشند.

آنها می‌بایست به خدمات ارائه‌شده به مشتریان شرکت توجه‌ داشته و نرم‌افزار مرکز ارتباط خود را به‌روز کنند. مدیران مراکز ارتباطی که می‌خواهند توانایی قابل توجهی در برابر رقبایشان به‌دست آورند، باید ابزار مدیریت پیشرفته و ارزشمند موجود در بازار را به‌کار گیرند.



در زیر برخی از مواردی که باید هنگام انتخاب یک نرم‌افزار مدیریت مرکز ارتباط در نظر‌ گرفته شود، ذکر شده است:

  • ویژگی نظارت بر تماس، یکی از موارد مورد استفاده در نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس است. مدیر با استفاده از این ویژگی می‌تواند به تماس‌هایی که کارشناسان به آنها رسیدگی می‌کنند، به‌‌طور زنده گوش داده و حتی می‌تواند بدون اطلاع کارشناس یا تماس گیرنده این کار را انجام‌دهد. ویژگی نظارت تماس مطمئنا برای اقدامات تیم‌ کنترل کیفیت نیز عالی خواهد بود.
  • عملکرد مرکز تماس به عنوان چهره هر شرکتی نمایان می‌شود و ابزارهای آموزشی امری مهم برای حل مشکلات کارشناسان بوده که استفاده از چنین ابزارهایی به طور فزاینده‌ای رایج است.
  • در دنیای امروز، ویژگی ضبط یک تماس خوب که سرشار از اطلاعات است، ضروری است. همه مسائل را نمی‌توان به حافظه و تکنیک‌های انسانی متکی‌کرد و این ویژگی واقعا می‌تواند نجات‌دهنده باشد. اثبات شده که نرم افزار ضبط تماس، در صورتی که به درستی مورد استفاده قرار‌ گیرد، یک منبع ارزشمند از اطلاعات برای مدیران فراهم می‌کند و علاوه‌بر آن، ضبط تماس می‌تواند در نظارت بر‌ عملکرد نماینده در هر زمان کمک کند. این ویژگی نه تنها می‌تواند در بررسی کارشناسان مفید باشد، بلکه می‌تواند در آموزش و مربیگری کارشناسان نیز استفاده شود. ضبط تماس همچنین می‌تواند در روند بهینه سازی تجربه مشتری و درک نیازهای صحیح مشتریان مفید باشد.
  • یک مرکز ارتباط مبتنی بر شرکت‌های متعدد و یا فقط یک شرکت بزرگ با دریافت تماس به طور مداوم، بدون زمان کافی برای پاسخ دادن به آنها برای مدیران بسیار خسته‌کننده خواهد بود. به همین ترتیب، مدیران می‌توانند از یک مورد کوچک و بسیار جذاب، مانند پست صوتی، استفاده کنند. با استفاده از ویژگی مفید پست صوتی، مدیران همیشه می‌توانند بدون نگرانی در مورد تماس‌ها یا پیام‌های از دست‌رفته مسائل را با سهولت قابل ملاحظه‌ای تحت‌ کنترل خود داشته باشند. انتخاب آنچه که نیاز دارید و نه صرفاً مواردی که خوب به‌نظر می‌رسد، کلید تعادل مناسب بین درآمد، نگهداری و سود است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.