راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پی‌پینگ برای مدیریت مالی فروشگاه‌ها چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

امروزه فناوری در جزئی‌ترین امور کسب‌وکارها ورود پیدا کرده و تغییراتی بنیادین در آنها به وجود آورده است. فروشگاه‌ها نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین انواع کسب‌وکار، با این تغییرات همراه شده‌اند. ابزارهایی مانند نرم‌افزارهای مدیریت فروشگاه و اپلیکیشن‌های مدیریت پرداخت، علاوه بر تسهیل فرایندهای حسابداری، تجربه خرید بسیار خوشایندی برای خریداران فراهم می‌کنند.

در حقیقت، اگر مشتری هنگام خرید از فروشگاه شما تجربه مطلوب و خوشایندی داشته باشد، در کم‌ترین زمان، عملیات صدور فاکتور صورت گیرد و پرداخت به روش دلخواه مشتری و در کمتر از یک دقیقه صورت گیرد، به احتمال زیاد برای خریدهای بعدی نیز به شما مراجعه می‌کند.


نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ؛ آسان‌ترین راه مدیریت مالی فروشگاه


فروشگاه‌های مختلف با استفاده از نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ می‌توانند بدون پیچیدگی‌های رایج در نرم‌افزارهای فروشگاهی موجود در بازار، امورات صندوقداری و پرداخت‌های مالی خود را مدیریت کنند.

نرم‌افزارهای فروشگاهی مختلفی در بازار موجود هستند. هر یک از این نرم‌افزارهای فروشگاهی، ویژگی‌های خاصی دارند؛ اما اکثر آنها قیمت بالایی دارند. علاوه بر آن، کار کردن با این نرم‌افزارها بسیار پیچیده است و محدودیت‌های مختلفی دارند. یکی از نرم‌افزارها در حوزه مدیریت پرداخت فروشگاه، نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ است. در ادامه مهم‌ترین قابلیت‌های این نرم‌افزار را عنوان می‌کنیم.


تعریف محصولات فروشگاه با آیتم مالی پی‌پینگ


فرض کنید صاحب یک سوپرمارکت هستید. در فروشگاه شما، محصولات متعدد و متنوعی وجود دارند. برای تعریف هر یک از این محصولات در نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ، می‌توانید یک آیتم مالی بسازید. هر آیتم مالی نشان‌دهنده یک محصول خاص است.

برای هر آیتم می‌توان نام، توضیحات، قیمت، تصویر و … مشخص کرد. همچنین، امکان مشخص کردن موجودی هر محصول وجود دارد. در این صورت مدیریت تأمین محصولات برای فروشگاه بسیار آسان می‌شود. در مثال ذکرشده، تعداد محصولات موجود در یک سوپرمارکت بسیار زیاد هستند؛ بنابراین تعریف تکی‌تکی محصولات بسیار زمان‌بر است؛ در این حالت، با استفاده از یک فایل اکسل، می‌توانید تمام محصولات را به صورت یک‌جا و در کمترین زمان وارد نرم‌افزار فروشگاهی کنید.


صدور انواع فاکتورهای مالی


در مواقعی که محصول فروخته شده شما پس فرستاده می‌شود و می‌خواهید آن را به موجودی انبار اضافه کنید، از فاکتور مرجوعی پی‌پینگ استفاده کنید. در واقع، در صورتی که به فاکتور محصول دسترسی ندارید و یا حتی فاکتوری از قبل ارسال نکرده‌اید، یک فاکتور مرجوعی ایجاد و مشتری را به آن اضافه کنید.

همچنین، در مواقعی که فاکتور ارسالی شما توسط مشتری پرداخت شده، اما به هر علت نیاز است یک یا چند آیتم را به فاکتور اضافه یا از آن کم کنید، از فاکتور اصلاحی استفاده کنید. علاوه بر این، پی‌پینگ امکانی فراهم آورده تا کاربران بتوانند در بازه‌های زمانی دلخواه و با مبلغی ثابت، فاکتورهای زمان‌بندی‌شده ارسال کنند.


انواع روش‌های پرداخت


در نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ، پس از آن که مشتری محصولات مد نظر خود را در فروشگاه شما انتخاب کرد، می‌توانید فاکتوری از آیتم‌های مالی انتخابی بسازید. فاکتور صادر شده به روش‌های مختلفی قابل پرداخت است؛ مشتری شما ممکن است در فروشگاه و به صورت نقدی یا از طریق کارت‌خوان مبلغ را پرداخت کند؛ همچنین ممکن است مایل باشد از طریق درگاه پرداخت آنلاین، فاکتور صادر شده را پرداخت کند. نرم‌افزار فروشگاهی پی‌‌پینگ همه این حالات را در اختیار شما قرار می‌دهد.


ساخت لیست مشتریان و مدیریت آنها


در هنگام صدور انواع فاکتور، می‌توانید به جای تعریف مشتری جدید در لحظه صدور فاکتور، از لیست مشتریان موجود، یکی از مشتریان را انتخاب کنید؛ در واقع می‌توانید اطلاعات مشتریان دائمی خود را در نرم‌افزار فروشگاهی وارد کنید تا هر بار نیازی به وارد کردن مجدد اطلاعات نباشد.


گزارش‌گیری حرفه‌ای


رهگیری فاکتورهای فروشگاه از طریق یک دسته فاکتور کاغذی کاری بسیار طاقت‌فرساست. حتی اگر طبق شیوه‌های مرسوم و قدیمی، از اکسل برای مدیریت مالی استفاده می‌کنید، باید بدانید عدم ثبت یک رکورد پرداخت در فایل اکسل، مشکلات متعددی را به دنبال خواهد داشت.

از طریق نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ، می‌توان با مشخص کردن بازه زمانی دلخواه، انواع صورت وضعیت پرداخت را بررسی کنید و در چند ثانیه از وضعیت فاکتورها مطلع شوید. در نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ، گزارش‌گیری دقیق از وضعیت فاکتورها، جست‌وجو از طریق نام مشتری و … امکان‌پذیر است.


تعریف کد تخفیف برای فاکتورها


شما می‌توانید برای محصول یا محصولات مد نظرتان کد تخفیف تعریف کنید. این کد تخفیف می‌تواند به صورت درصدی یا مبلغ ثابت باشد. هم‌چنین می‌توانید برای یک صورتحساب یا فاکتور یک کد تخفیف در نظر بگیرید. کد تخفیف‌هایی که ایجاد کرده‌اید می‌توانند تعداد محدود یا تاریخ انقضا هم داشته باشند.


اتصال کارت‌خوان به نرم‌افزار مدیریت فروشگاه


با اتصال کارت‌خوان فروشگاه خود به نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ، گزینه پرداخت فاکتور با کارت‌خوان فعال می‌شود. همچنین، مبلغ فاکتور به صورت خودکار روی کارت‌خوان وارد می‌شود و مشتری کافی است کارت خود را بکشد و رمز را وارد کند تا عملیات پرداخت انجام شود.


اتصال دستگاه بارکدخوان و ترازوی دیجیتال به نرم‌افزار فروشگاهی


مشتریان همواره به دنبال راحتی و به پایان رساندن خرید در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند؛ با اتصال بارکدخوان و ترازوی دیجیتال به نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ، می‌توانید تنها با اسکن بارکد محصول، آن را به فاکتور مشتری اضافه کنید؛ به این ترتیب، فرایند صدور فاکتور بسیار سریع شده و تجربه مطلوبی برای مشتریان رقم می‌خورد.


اتصال استند فروشگاهی به نرم‌افزار فروشگاهی


فروشگاه‌هایی مثل فست‌فود و رستوران یا کافی‌شاپ که محصولاتشان را در قالب منو به مشتری ارائه می‌دهند و استند فروشگاهی دارند، می‌توانند دستگاه را به نرم افزار پی‌پینگ متصل کنند. مشتریان با دیدن لیست محصولات (آیتم‌ها) می‌توانند سفارش خود را به ثبت برسانند. همچنین قادر خواهند بود به صورت آنلاین، مبلغ فاکتور را پرداخت کنند.


اتصال نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ به باشگاه مشتریان


با اتصال نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ به باشگاه مشتریان بونس، فاکتورهای صادرشده در پی‌پینگ، به طور مستقیم در حساب بونس شما نیز ثبت می‌شوند؛ به این ترتیب می‌توانید از تمام خدمات ارائه‌شده در باشگاه مشتریان بونس نیز استفاده کنید.


اپلیکیشن مدیریت پرداخت پی‌پینگ؛ انجام امور پرداخت در محل


 پرداخت‌یار پی‌پینگ، با بررسی دقیق نیاز فروشگاه‌ها، محصول جدیدی بر بستر تلفن همراه معرفی کرده است. صاحبان فروشگاه با استفاده از این سرویس قادر خواهند بود، امور پرداختی خود را به راحتی مدیریت کنند؛ برای مثال، آیتم مالی بسازند، فاکتور آنلاین صادر کنند یا به صورت حرفه‌ای، از تراکنش‌های انجام‌شده، گزارش بگیرند.

به عنوان مثال تصور کنید، صاحب سوپرمارکت هستید. مشتری شما سفارشی را ارسال می‌کند تا درب منزل به او تحویل دهید؛ اما درب منزل، از خرید یکی از محصولات منصرف می‌شود. با استفاده اپلیکیشن پی‌پینگ می‌توانید در محل، تغییرات مد نظر را در فاکتور اعمال کنید. همچنین با اتصال موبایل‌پوز به نرم‌افزار موبایلی پی‌پینگ، امکان پرداخت در محل با کارت‌خوان فراهم می‌شود.

برای آشنایی بیش‌تر با سرویس‌های متنوع پرداختی و خدمات اختصاصی پی‌پینگ برای مدیریت مالی فروشگاه‌ها، به سایت پرداخت‌یار پی‌پینگ مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.