راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پنج هزار تراکنش بدون کارمزد به مناسبت جمعه سیاه در پی‌پینگ

سمانه عابدی / «بلک فرایدی» یا معادل فارسی آن «جمعه سیاه»، یک روز پس از جشن شکرگزاری در ماه نوامبر برگزار می‌شود که طبق تقویم شمسی سال ۱۴۰۰، جمعه، پنجم آذرماه است. بلک‌ فرایدی در سال‌های اخیر در ایران نیز مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از فروشگاه‌ها با استفاده از این فرصت، حراج قابل توجهی را روی  محصولات یا خدمات خود اعمال می‌کنند.

فروشگاه‌های اینترنتی و اینستاگرامی نیز از اواخر آبان‌ماه، خود را آماده این ماراتن می‌کنند. معمولاً فروشگاه‌های اینترنتی در ایران، با توجه به تعداد زیاد کاربران وب‌سایت خود در این روز، با اختلالات پرداختی مواجه می‌شوند. به همین جهت، عموماً بلک فرایدی را در بازه چندروزه تعریف می‌کنند.  

«پی‌پینگ» پرداخت‌یاری است که خدمات درگاه پرداخت را به فروشگاه‌های اینترنتی و اینستاگرامی ارائه می‌دهد؛ این مجموعه، در طرحی به مناسبت جمعه سیاه با شعار «فروشت رو بیمه کن»، قصد دارد فروشگاه‌های اینترنتی و اینستاگرامی را همراهی کند تا هیچ تراکنشی را از دست ندهند.

«محمد گنجی»، مدیر بازاریابی پی‌پینگ، با توضیحاتی در خصوص طرح ویژه جمعه سیاه گفت: «در این روزها، عمده فروشگاه‌های اینترنتی، اینستاگرامی و… خود را آماده فروش در جمعه سیاه می‌کنند و این طرح جهت آماده‌سازی کسب‌و‌کارهای اینترنتی برای فروش بهتر در جمعه سیاه (BLACK FIRDAY) است.»

گنجی با اشاره به چگونگی شرکت در این طرح گفت: «این طرح ویژه کاربران جدیدی است که از ۲۳ آبان تا ۲ آذرماه به پی‌پینگ اضافه می‌شوند؛ این افراد، می‌توانند تا دوم آذرماه، با راه‌اندازی درگاه و انجام پنج تراکنش اول خود، پنج هزار تراکنش رایگان دریافت کرده و بدون هیچ کارمزدی از خدمات پی‌پینگ استفاده کنند. این، هدیه‌ پی‌پینگ برای کاربران جدید است.»

مدیر بازاریابی پی‌پینگ افزود: «معمولاً صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی و فروشگاه‌های مجازی، در این بازه زمانی دغدغه درگاه پرداختی پایدار را دارند تا بتوانند پاسخگوی حجم بالای فروش ایجادشده در بازه زمانی کوتاه این کمپین باشند. بسیاری از این فروشگاه‌ها، در زمان تخفیف‌های این‌چنینی، با مشکل کُند و قطع‌شدن درگاه پرداخت روبه‌رو هستند که موجب ایجاد نارضایتی برای مشتریان شده و آنها را ملزم به جبران این عدم رضایت می‌کند.»


اطمینان خاطر از امنیت و سرعت پرداخت در حراج فروشگاه‌های اینترنتی


گنجی با اشاره به اینکه این طرح به‌دنبال آماده‌‌شدن فروشگاه‌ها برای فروش بالاتر در جمعه سیاه و اطمینان خاطر از درگاه پرداخت است، گفت: «از طریق پی‌پینگ اطمینان خاطر در خصوص امنیت و سرعت پرداخت به صاحبان فروشگاه‌ها و مشتریان آنها داده می‌شود تا از جمعه سیاه جا نمانند.»

او در خصوص دسترسی به درگاه پرداخت پی‌پینگ گفت: «در واقع یکی از تفاوت‌هایی که پی‌پینگ با سایر درگاه‌های پرداخت دارد، این است که راه‌اندازی و احراز هویت را سریع‌تر انجام می‌دهد. کاربران حداقل ۲ و حداکثر ۲۴ ساعت پس از تکمیل اطلاعات خود، درگاه را دریافت خواهند کرد. راه‌اندازی یا تغییر درگاه اینترنتی با پی‌پینگ بسیار سریع انجام شده، قابلیت دسترسی بالایی داشته و فرایند پیچیده‌ای ندارد.»

به گفته مدیر بازاریابی پی‌پینگ، امکان نصب آسان و اتصال سریع و راحت به درگاه‌ پرداخت پی‌پینگ با استفاده از پلاگین‌های اختصاصی برای پلتفرم‌های وردپرس، پرستاشاپ، جوملا و… به‌صورت رایگان وجود دارد و در دسترس‌ترین حالت ممکن برای پی‌پینگ هستند.  

او افزود: «پی‌پینگ با عمده فروشگاه‌سازهای بزرگ و معتبر همکاری دارد؛ به این معنی که این فروشگاه‌سازها  از درگاه پی‌پینگ پشتیبانی می‌کنند؛ بنابراین، فارغ از اینکه وب‌سایت فروش از طریق کدام فروشگاه‌ساز دریافت شده باشد، خدمات پی‌پینگ به آن ارائه خواهد شد. این فعال‌سازی بدون نیاز به هیچ فرایند پیاده‌سازی به‌خصوصی انجام شده و تنها کافی‌ است با ایجاد حساب کاربری در پی‌پینگ و تکمیل اطلاعات، درگاه خود را دریافت کرده و در وب‌سایت خود فعال‌سازی کنند.»

گنجی در خصوص پشتیبانی پی‌پینگ گفت: «پی‌پینگ در مقایسه با سایر درگاه‌های پرداخت، بهترین و در دسترس‌ترین پشتیبانی را ارائه داده و این فرایند کاملاً سریع‌ انجام می‌شود. پشتیبانی در پی‌پینگ به‌صورت ۲۴ساعته انجام شده و کارشناسان ما از طریق تلفن و چت آنلاین به‌صورت لحظه‌ای پاسخگو هستند تا پذیرنده‌های پی‌پینگ، به هیچ عنوان دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.»

در حال حاضر پی‌پینگ، به‌عنوان یکی از موفق‌ترین پرداخت‌یارهای بانک مرکزی که با ارائه درگاه پرداخت قابل استفاده روی تمامی وب‌سایت‌ها، مشکلات رایج فروشگاه‌ها در زمینه پرداخت را حل کرده، به مناسبت بلک فرایدی، پیشنهادی ویژه کاربران جدید خود ارائه داده که جزئیات آن در متن گزارش به تفصیل بیان شد. این طرح، در کنار سایر مزیت‌های پی‌پینگ، از جمله سرعت بالای احراز هویت و دریافت درگاه و همچنین پشتیبانی ۲۴ساعته، این پرداخت‌یار را به یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای روزهای منتهی به جمعه سیاه و پس از آن تبدیل کرده تا بتوانید با خیالی راحت از پرداخت هزینه کالا و خدمات توسط مشتریان خود، به سایر فعالیت‌های مربوط به کسب‌و‌کارتان بپردازید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.