راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توضیح داتین در مورد اختلال نسخه iOS موبایل بانک‌های پاسارگاد، گردشگری، قرض‌الحسنه رسالت و توسعه تعاون

شرکت داتین با انتشار بیانیه‌ای درخصوص اختلال پیش آمده در نسخه iOS موبایل بانک‌های پاسارگاد، گردشگری، قرض‌الحسنه رسالت و توسعه تعاون توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی داتین، همان‌طور که می‌دانید به‌دلیل تحریم‌های شرکت اپل، امکان بارگذاری اپلیکیشن‌های مالی در اپ استور وجود ندارد و تا به امروز شرکت‌هایی همچون داتین از راه‌حل‌های جایگزین که همان نصب مستقیم اپلیکیشن است، استفاده می‌کردند که متاسفانه این راه‌حل نیز از دیروز توسط شرکت اپل مسدود و به‌دنبال آن، ارائه خدمات بانکی روی تلفن‌همراه برای برخی از مشتریان بانک‌های پاسارگاد و قرض‌الحسنه رسالت، گردشگری و توسعه تعاون با مشکل مواجه شده است. 

اما با توجه به اینکه هنوز تعدادی از کاربران به موبایل بانک این بانک‌ها دسترسی دارند، امید داریم بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

همچنین به‌منظور استمرار دسترسی کاربران به سامانه‌ها از طریق تلفن‌همراه، روش‌های جایگزین نیز در حال آماده‌سازی است که به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.


راهکارهای بانک‌ پاسارگاد جهت رفع مشکل دسترسی به سامانه همراه بانک در نسخه iOS


بانک‌ پاسارگاد برای رفع اختلال پیش آمده در دسترسی به همراه‌بانک پاسارگاد، دو راهکار ارائه داد:

  • استفاده از نسخه موبایلی بانکداری مجازی (ورود به بانکداری مجازی با نام کاربری و رمز همراه‌بانک / امکان دریافت رمز پویا در این روش وجود دارد)
  • استفاده از اپ استورهای معتبر ایرانی برای نصب همراه‌بانک

گفتنی است این بانک درحال پیگیری جهت فراهم کردن امکان نصب مستقیم اپلیکیشن همراه بانک برای نسخه iOS است که پس از حصول نتیجه، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات و توضیحات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.