راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کمپ بلاکچین در 10 حوزه و با هدف تیم‌سازی استارت‌آپ‌ها برگزار می‌شود

کمپ بلاکچین دوره آموزش و تیم‌سازی برای استارت‌آپ‌های بلاکچینی کشور است. کمپ، یک طرح طولانی مدت و مدون است که در آن شرکت‌کنندگان با کمک نخبگان و فعالان فعلی حوزه بلاکچین با همراهی پشتیبانان به حل مسائلی می‌پردازند که یافتن پاسخی برای آنها بدون وجود فناوری بلاکچین ممکن نبود.

کمپ بلاکچین شامل یک دوره شش روزه فشرده آموزشی، یک دوره دو ماهه پیش‌شتابدهی و یک دوره شش ماهه شتابدهی می‌شود که در تمامی این مراحل مشاوران و منتورهای مختلف در حوزه‌های بلاکچین، برنامه‌نویسی بلاکچین، طراحی و مدیریت کسب‌وکار و مدیریت ریسک‌های حقوقی در کنار شرکت‌کنندگان خواهند بود.

این کمپ قرار است در 11 حوزه اکوسیستم نوآوری، امنیت سایبری، ثبت داده، گردشگری، فین‌تک، مارکت پلیس غیرمتمرکز، اینشورتک، مالکیت محتوا، زنجیره تامین و بازی‌سازی به آموزش استارت‌آپ‌ها و شتابدهی آنها بپردازد.

خانه نوآوری از برگزارکنندگان کمپ بلاکچین است که تجربه برگزاری رویدادهای مختلف در حوزه‌های متنوع از جمله بلاکچین را داراست که از جمله مهم‌ترین آنها مدرسه‌های تابستانه بلاکچین بود که در آن شرکت‌کنندگان در یک دوره فشرده یک هفته‌ای به یادگیری مفاهیم اولیه بلاکچین و آموزش‌های مرتبط از جمله برنامه‌نویسی بلاکچین و پلتفرم‌های مختلف می‌پرداختند.


برنامه زمانی کمپ بلاکچین


همانطور که گفته شد کمپ بلاکچین شامل یک دوره بوت کمپ یک هفته‌ای، پیش‌شتابدهی دو ماهه و شتابدهی شش ماهه می‌شود. در روز اول بوت کمپ آموزش مبانی اقتصادی و فنی بلاکچین توسط محمدرضاقدوسی و آشنایی با بلاکچین بیت‌کوین توسط حجت عباسی تدریس می‌شود.

در روز دوم اثبات کار و ماینینگ توسط سعید خوشبخت، روش‌های دیگر اجماع و معرفی پلتفرم‌های مختلف بلاکچینی توسط کاوه مشتاق، مسائل قانونی بلاکچین و رمز ارزها توسط حجت عباسی و ICO و مدل‌های جذب سرمایه در پلتفرم‌های بلاکچینی توسط سپهر محمدی تدریس می‌شود.

روز سوم مفاهیم اولیه برنامه نویسی بلاکچین و قراردادهای هوشمند توسط علیرضا زجاجی و برنامه نویسی سالیدیتی توسط یاشار راشدی تدریس می‌شود.

روز چهارم معرفی پلتفرم هایپرلجر توسط مزدا حمدی، معرفی پلتفرم استلار توسط محمد طهرانی و معرفی پلتفرم استلار و ققنوس توسط محمدجواد صمدی‌راد تدریس می‌شود.

روز پنجم آشنایی با مفاهیم پایه‌ای استارت‌آپ توسط مهدی صداقت، آموزش بیزینس مدل توسط محمدرضا نوروزی و کسب‌وکار بلاکچین توسط احمد موحدیان عطار تدریس می‌شود. در روز ششم بیزنس مدل کارگروه‌ها بررسی و تیم‌ها معرفی و انتخاب می‌شوند.



این کمپ قرار است از شنبه 23 آذرماه ساعت 9 تا پنجشنبه 28 آذرماه ساعت 17 در محل خانه نوآوری به آدرس تقاطع ۱۶ آذر و بلوار کشاورز، برج کمال الدین بهزاد، طبقه دهم برگزار شود.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنند. مخاطبان راه پرداخت می‌توانند برای ثبت‌نام در رویداد از کدهای تخفیف way2pay و PC192‌ استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.