راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت توسن کارآفرین برتر حوزه بانکداری الکترونیک شد

شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین (توسن)، در نخستین همایش ملی کارآفرینی در ICT، تندیس پرتو زرین کارآفرینی در حوزه بانکداری الکترونیک را دریافت کرد.

براساس این گزارش، شرکت توسن از سال 1378 و اولین روزهای تاسیس، با داشتن کمتر از 10 نفر کارمند کار خود را با تولید نرم افزارهای بانکی آغاز کرد و امروز با داشتن بیش از یک هزار و دویست نیروی انسانی شاغل در توسن و شرکت های زیرمجموعه، از سوی هیئت داوران همایش ملی کارافرینی در ICT به عنوان کارآفرین برتر حوزه بانکداری الکترونیک انتخاب و تندیس پرتو زرین کارآفرینی را دریافت کرد.

شرکت توسن هم اکنون با راهبری پروژه بزرگ دیگری به نام شبکه شرکای تجاری، گام بزرگی در گسترش کسب و کارهای کوجک و توسعه نرم افزارهای بانکداری برداشته است.

این شرکت همچنین در نمایشگاه تخصصی که همزمان با همایش ملی کارافرینی در ICT روزهای 16 و 17 آبان ماه در هتل استقلال تهران برگزار شد، به ارائه و نمایش آخرین دستاوردها و خدمات خود در حوزه بانکداری الکترونیک پرداخت.

نخستین همایش ملی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، روزهای ۱۶ و 17 آبان ماه به همراه نمایشگاه جنبی و مراسم اهدای تندیس پرتو زرین کارآفرینی به کارآفرینان برتر صنعت IT، در هتل استقلال تهران برگزار شد.

 

درباره شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین (توسن)

شرکت توسن در سال 1378 با هدف ايجاد بستري مستقل و بومي جهت طراحي و توليد محصولات و راه حل هاي نوين در عرصه هاي مختلف الکترونيکي کشور مانند بانکداري الکترونيکي، تاسيس شد. تا سال 1387، این شرکت با نام کیش ویر در حال خدمت رسانی به جامعه بانکی ایران بود و از آن تاریخ به بعد تمامی محصولات و خدمات کیش ویر تحت نام توسن ارائه می گردند.

این شرکت با نزدیک به پانصد نفر پرسنل و کارشناس فني در زمينه هاي مختلف علوم کامپيوتر و بانکداري در حوزه فناوری اطلاعات کشور فعال است و محصولات اين شرکت در اکثر بانک هاي خصوصي، دولتي و موسسات مالي و اعتباري کشور در حال استفاده مي باشد. از جمله این محصولات می توان به سيستم بانکداري متمرکز، سيستم پرداخت کارت، سوييچ و بانکداري مجازي (اينترنت بانک، ايميل بانک، SMS بانک، تلفن بانک، موبايل بانک، وب کيوسک)، سيستم Payment Gateway ، سیستم مدیریت ریسک و سیستم های مبتنی بر هوش تجاری بانکی مانند سیستم تشخیص تقلب و سیستم ضد پولشویی و سایر راهکارهای مبتنی بر BI اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.