راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه پرداخت با حمایت ققنوس منتشر کرد / فایل PDF گزارش بیکر و مکنزی با عنوان «راهنمای بین‌المللی سندباکس‌های رگولاتوری فین‌تک»

رگولاتورهای سرتاسر دنیا به‌سرعت به تکامل سریع چشم‌انداز فناوری مالی (فین‌تک) واکنش نشان می‌دهند ولی ممکن است محصولات، خدمات و کانال‌های تحویل مالی جدید یا در حال ظهور همه الزامات رگولاتوری را رعایت نکنند. رگولاتورهای مالی در منطقه آسیا اقیانوسیه برای حل این مسئله بسترهای سندباکس رگولاتوری فین‌تک اختصاصی را پیاده‌سازی کرده‌اند.

وقتی سازمانی نمی‌داند که نوآوری‌اش الزامات رگولاتوری را رعایت می‌کند یا خیر، بستر سندباکس به آن سازمان کمک می‌کند تا محصولات، خدمات یا راه‌حل‌هایش را در محیط رگولاتوری ساده‌تری با محدودیت‌های مشخص و در مدت زمان توافق‌شده با رگولاتورها آزمایش کند.

راهنمای بین‌المللی سندباکس‌های رگولاتوری فین‌تک می‌خواهد بسترهای سندباکس رگولاتوری در استرالیا، هنگ کنگ، مالزی، اندونزی، فیلیپین، سنگاپور، تایوان، تایلند و بریتانیا را بررسی و مقایسه کند.

این راهنمای سندباکس رگولاتوری توسط شرکت حقوقی بیکر و مکنزی تهیه شده است که این شرکت بیش از چهار هزار و صد وکیل و 75 دفتر در 47 کشور دارد.

راه پرداخت هم با همکاری کنسرسیوم ققنوس این گزارش را با عنوان «راهنمای بین‌المللی سندباکس‌های رگولاتوری فین‌تک» ترجمه کرده است که در این مطلب و در صورت تمایل می‌توانید فایل PDF را دانلود و مطالعه کنید.

دانلود کنید: فایل PDF گزارش بیکر و مکنزی با عنوان «راهنمای بین‌المللی سندباکس‌های رگولاتوری فین‌تک»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.