راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد  22 آبان‌ماه برگزار می‌شود / آخرین مهلت ارسال مقالات 15 آبان‌ماه

کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد توسط انجمن مدیریت دانش ایران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانشگاه صنعتی مالک اشتر و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، چهارشنبه 22 آبان‌ماه در مرکز همایش‌های شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل نظر و انتقال تجربیات و ارائه دستاوردهای محققان و پژوهشگران این حوزه، گسترش و توسعه فضای تعامل بین سطوح مختلف راهبردی و عملیاتی، فراهم کردن زمینه انجام تحقیقات و پژوهش‌های علمی و کاربردی در این حوزه، ارائه موضوعات جدید و استاندارد نوین، معرفی و بازتاب نتایج تحقیقات، پژوهش‌ها، تجربه‌ها و نوآوری‌های علمی دانشگاه‌ها و نیل به توسعه پایدار با همکاری اساتید دانشگاه‌های معتبر سراسر کشور و فعالان، دانشجویان، پژوهشگران، اندیشمندان کلیه مراکز پژوهشی و دیگر سازمان‌های مدیریتی از اهداف برگزاری این کنفرانس است.

محورهای این کنفرانس در حوزه‌های بلاکچین، مدیریت دانش و اقتصاد و مخاطبان این رویداد نیز اساتید، صاحب‌نظران، دانشجویان، شرکت‌ها و ارگان‌های سیاست‌گذار، پژوهشگران و علاقه‌‎مندان به حوزه‌های مدیریت، اقتصاد و بلاکچین هستند.

این کنفرانس توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ثبت و نمایه شده و کلیه مقالات پذیرش شده در این کنفرانس از امتیاز فوق بهره‌مند خواهند شد. از این‌رو تمامی مقالات ارائه شده در این کنفرانس‌ها دارای امتیاز علمی است. تاریخ ارسال مقالات 15 آبان و آخرین اعلام نتایج داوری مقالات 19 آبان‌ماه است.

از برنامه‌های این رویداد می‌توان به سخنرانی‌ها و پنل‌های تخصصی اشاره کرد. غلامرضا سلیمانی، هیات علمی دانشگاه الزهرا و رئیس کل بیمه مرکزی، شاپور محمدی، هیات علمی دانشگاه تهران و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، علی دیواندری، هیات علمی دانشگاه تهران، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، محمدعلی مداح علی، هیئت علمی دانشکده برق دانشگاه شریف، رئیس آزمایشگاه بلاکچین شریف و تکنیکال منتور استارت‌آپ کارچین، مهدی محمدی، هیات علمی گروه مدیریت صنعتی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری و امیر ناظمی، هیات علمی مرکز تحقیقات علمی و مدیر گروه آینده‌اندیشی آن مرکز و معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات از سخنرانان این رویداد هستند.

پنل‌های تخصصی این رویداد نیز شامل پنل‌های مالکیت معنوی و مدیریت دانش، فین‌تک، بلاکچین در صنعت نفت، اکسچنج و رمزارزها، بلاکچین در زنجیره تأمین، بلاکچین در صنعت بانکداری، ماینینگ و بلاکچین در مدیریت شهری است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت در این کنفرانس می‌توانند به وب‌سایت این رویداد مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.