راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونگی خرید «بیمه درمان و حوادث اربعین» از طریق اپلیکیشن پات

اپلیکیشن پات امکان خرید «بیمه درمان و حوادث اربعین» را با ۶۰ درصد تخفیف فراهم کرده است. این بیمه‌نامه زائران را در طول سفر به کشور عراق تحت پوشش قرار می‌دهد و جبران‌کننده خسارت ناشی از حوادث و بیماری‌هایی است که زائرین ممکن است در طول سفر به آن دچار شوند.

پرداخت غرامت فوت به هر علت، پرداخت هزینه‌های پزشکی و بستری در بیمارستان، بازگرداندن جسد متوفی در صورت فوت بیمه‌شده، هزینه ارسال داروهای ضروری با تأیید پزشکی به کشور عراق، ارائه خدمات در صورت مفقود شدن مدارک و گذرنامه بیمه‌شده و پرداخت غرامت نقص عضو یا از کارافتادگی دائم (کلی یا جزیی) در اثر حادثه از جمله پوشش‌های مورد تعهد بیمه درمان و حوادث اربعین است.

در این مطلب به چگونگی خرید «بیمه درمان و حوادث اربعین» از طریق اپلیکیشن پات پرداختیم. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از طریق کافه بازار، مایکت و خود سایت شرکت ایران کیش اقدام کنید.

ببینید: همه چیز درباره اپلیکیشن پات

راهنمای خرید بیمه «بیمه درمان و حوادث اربعین» از طریق اپلیکیشن پات

۱- پس از ورود به اپلیکیشن پات در صفحه سوم اپلیکیشن گزینه «بیمه» را انتخاب کنید.

۲- سپس روی گزینه «بیمه عتبات» کلیک کنید.

۳- مدت زمان سفر خود را مشخص و سپس روی گزینه «استعلام» کلیک کنید.

۴- در این مرحله طرح‌های پیشنهادی بیمه و میزان پوشش‌هایی که برای هر یک از سوانح در نظر گرفته شده را مشاهده می‌کنید. پس از بررسی گزینه «خرید» را انتخاب کنید.

۵- سپس اطلاعات بیمه را تکمیل و گزینه «مرحله بعد» را لمس کنید.

۶- در صفحه جدید مشخصات بیمه نامه با توجه به اطلاعاتی که در مرحله قبلی تکمیل کردید، نمایش داده شده است. پس از بررسی اطلاعات تیک گزینه مربوط به تأیید نهایی را بزنید و سپس روی گزینه «مرحله بعد» کلیک کنید.

۷- پس از این مرحله پیامی به شماره تلفن همراهی که در قسمت تکمیل اطلاعات ثبت شده ارسال می‌شود.

۸-  سپس در صورت داشتن بن خرید، کارت مشتریان و کد تخفیف تیک مربوط به آن را فعال و سپس با انتخاب یکی از درگاه‌های پرداخت روی گزینه «تأیید و پرداخت» کلیک کنید.

۹- پس از پرداخت حق بیمه کد رهگیری به شماره تلفن همراهی که در قسمت تکمیل اطلاعات، ثبت شده ارسال می‌شود. با مراجعه به سایت بیمه‌دات کام  و وارد کردن این کد می‌توانید نسخه پی‌دی‌اف بیمه‌نامه خود را دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.