پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
همه چیز درباره اپلیکیشن پات
اپلیکیشن پات متعلق به شرکت کارت اعتباری ایران کیش است. این اپلیکیشن قابلنصب روی سیستمعاملهای اندروید و iOS است؛ برای دانلود اپلیکیشن پات میتوانید از طریق کافه بازار، مایکت و خود سایت شرکت ایران کیش اقدام کنید.
ثبتنام در اپلیکیشن پات
بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن و باز کردن برنامه ابتدا شماره تلفن همراهتان را وارد کنید تا کد فعالسازی اپلیکیشن برایتان ارسال شود. بعد از وارد کردن کد فعالسازی وارد منوی اصلی برنامه میشوید.
منوی اصلی اپلیکیشن پات
در منوی اصلی اپلیکیشن پات 9 خدمت به چشم میخورد که با کلیک روی آیکون هر خدمت، صفحهٔ موردنظر باز میشود. این 9 خدمت در ادامه آمدهاند:
- پرداخت قبض
- خرید شارژ
- کارت به کارت
- نیکوکاری
- پِیپات
- پرداخت
- مسابقه عکس
- لیگ برتر
- سلامت
1. پرداخت قبض:
در این بخش میتوانید علاوه بر پرداخت قبوض آب، برق و…، قبض تلفن همراهتان را هم پرداخت کنید. برای پرداخت قبض همراه بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه و انتخاب نوع قبض (میاندوره و پایان دوره) تنها چیزی که برای پرداخت به آن نیاز دارید «شماره کارت» و «رمز دوم کارت» است.
2. خرید شارژ:
برای خرید شارژ تنها کافی است «شماره همراه»، «مبلغ»، «شماره کارت» و «رمز دوم کارتتان» را وارد کنید.
3. کارت به کارت:
از طریق این بخش میتوانید از مبدأ کارت بانکهای قوامین، ایران زمین، پست بانک ایران، دی و انصار به کلیه کارتهای عضو شتاب کارت به کارت کنید. برای این کار کافی است «شماره کارت مبدأ»، «شماره کارت مقصد» و «مبلغ» موردنظرتان را وارد کنید و روی گزینه «ادامه» کلیک کنید.
4. نیکوکاری:
در این بخش میتوانید به مؤسسات خیریهای که در این اپلیکیشن وجود دارند مبلغ موردنظرتان را واریز کنید. در این قسمت بعد از انتخاب «نام موسسه» و «مبلغ» موردنظر تنها چیزی که میخواهید «شماره کارت» و «رمز دوم کارت» است. نام تعدادی از موسسههای خیریهای که در این اپلیکیشن هستند در ادامه آمده است:
- موسسه محک تهران
- موسسه محک کرج
- بنیاد خیریه کودکان مفید
- خانهای بی
- و…
5. پِیپات:
کارت وفاداری (پِیپات)، کارتهایی هستند که در اختیار مشتریان ایران کیش قرار میگیرند تا کاربران بتوانند از مجموعه امکانات این نرمافزار بهتر استفاده کنند. در این قسمت میتوانید کارت پِیپات خود را شارژ کنید، برای آن گذرواژه بگذارید و یا گذرواژه قبلی خود را تغییر دهید.
** پِیپات کیف پول الکترونیکی است که به شماره موبایل شما متصل است. شما میتوانید مبلغی از کارت بانکی خود را به پِیپات شارژ کنید و در تمام مراحل پرداخت از پِیپات برای پرداخت استفاده کنید. شما میتوانید روی پِیپات رمز بگذارید و یا رمز آن را غیرفعال کنید. در هر یک از مراحل پرداخت در صورت رمزدار بودن پِیپات، رمز از شما پرسیده میشود و در صورت نداشتن رمز، پرداخت بدون رمز از پِیپات انجام میگیرد و میزان موجودی با کلیک روی آیکون پِیپات قابلرؤیت است.
6. پرداخت:
در این بخش میتوانید با وارد کردن نام پایانه خریدی که این اپلیکیشن از آن حمایت میکند و وارد کردن مبلغ و شناسه پرداخت، پرداختتان را انجام دهید. برای انجام این کار میتوانید یا شماره کارتتان را وارد کنید و یا از طریق پِیپات این کار را انجام دهید.
برخی از پایانههای خریدی که در این اپلیکیشن هستند در ادامه آمده است:
- اندیشه سبز خزر
- سامانه فروش بلیت فوتبال
- سامانه مدیریت خدمات ویژه شهروندی خوش
- مانوگالری
- آسان خریدگر
- و…
7. مسابقه عکس:
در این بخش میتوانید در بخش مسابقهی عکس شرکت کنید و به عکس و هنرپیشهی محبوب خود رای دهید. به صد نفر از شرکتکنندگان در مسابقه، به قید قرعه، یک میلیون ریال اعتبار در پِیپات اهدا خواهد شد.
8. لیگ برتر:
در این قسمت میتوانید یکی از مسابقاتی که در لیست این بخش قرار دارد را انتخاب کنید، سپس با کلیک روی دکمههای برد یا تساوی، پیشبینی خود را ثبت کرده و امتیاز پیشبینیتان را افزایش دهید.
9. سلامت:
با استفاده از این بخش میتوایند سرویس «پات سلامت» را فعال و یا غیرفعال کنید.
این اپلیکیشن یک منوی کشویی هم دارد که شامل «مدیریت کارتها»، «مدیریت شماره تلفن»، «سوابق تراکنش»، «پیامها»، «پروفایل»، «دعوت دوستان»، «بهروزرسانی» و «راهنما» است.
مدیریت کارتها: در این بخش میتوانید کارتی را اضافه و یا پاک کنید.
مدیریت شماره تلفن: در این قسمت میتوانید شماره همراههایی که با آنها تراکنش انجام دادهاید را پاک کنید و یا شماره همراه جدیدی را اضافه کنید.
سوابق تراکنش: در این بخش میتوانید تراکنشهایی که با استفاده از این برنامه انجام دادهاید را ببینید.
پیامها: در این قسمت شما میتوانید پیامهایی که پات برایتان ارسال میکند را ببینید.
پروفایل: دربخش پروفایل میتوانید اطلاعات خودتان را وارد کنید که شامل: نام و نام خانوادگی، پست الکترونیکی و تاریخ تولد است.
دعوت دوستان: در این قسمت میتوانید لینک دریافت پات را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا دوستانتان هم از این برنامه استفاده کنند.
بروز رسانی: اگر نسخه جدید برنامه در دسترس باشد، شما میتوانید از طریق این قسمت برنامه را به روز کنید.
راهنما: در بخش راهنما اطلاعاتی درباره پِیپات وجود دارد.
پشتیبانی اپلیکیشن پات
درصورتیکه در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن پات با مشکلی روبهرو شدید، میتوانید با شماره 85949-021 تماس بگیرید و یا از طریق آدرس ایمیل info@irankish.com با پشتیبانی اپلیکیشن پات در ارتباط باشید.
در صورت تمایل به آشنایی با محصولات مشابه میتوانید به مطلب «دانلود و معرفی اپلیکیشنهای پرداخت» مراجعه کنید و با اپلیکیشنهای مشابه آشنا شوید.
برنامه جالب وخوب است بهتر است که تمامی کارتهای عضو شتاب بعنوان مبداء پشتیبانی شوند
کاش در مورد امنیت و همچنین حق الزحمه های آن هم توضیح بدهید. آیا هزینه ای بابت خدمات کسر می شود؟ آیا امنیت لازم را دارد؟؟
انتقتل وجه انجام دادم از حساب پول کم شده اما انتقال انجام نشده،چجوری باید پیگیری کنیم؟؟؟
با کارت تجارت انتقال انجام میشد ولی چند ساعت انجام نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید
سلام .چرا اپلکیشن امتیازات رو نشون نمیده
چرا نمیشه اعلام موجودی کرد لطفا پاسخ بدیدممنون میشم
با کارت ملی انتقال وجه انجام دادم از حسابم پول کم شده اما انتقال نداده چکار کنم شماره پشتیبانی نداره ؟؟؟
سلام لطفا لینکی درست کنید که با آن بتوان پات را همراه با کد معرف نصب کرد وبدون درخواست شماره همراه معرف امتیاز به معرف داد تا در اینترنت برای شما هم تبلیغ شود چون کد معرف(شماره همراه)را نمیشه گذاشت تو وب ممنون
تاریخ ۷/۴شارژ گرفتم ۱۰ تومنی دوبار از حسابم پول کم کرد ولی شارژ نکرد پیگیریم کردم ولی جواب نداد
دزدی شد از من
11تومن
نمیشه کاری.کرد؟؟؟
با سلام واحترا م خواهشمنداست در مورد تاریخ دقیق قرعه کشی” مکان آن ونحوه چگونگی قرعه کشی اعلام بفرمایید
سلام من نصب کنم پات
سلام ، چرا در گزینه سوابق تراکنش ، امکان حذف یک یا تعدادی تراکنش وجود ندارد و همه تراکنش ها یکجا حذف می شوند
سلام ، چرا در گزینه سوابق تراکنش ، امکان حذف یک یا تعدادی تراکنش وجود ندارد و همه تراکنش ها یکجا حذف می شوند
برنامه پات خیلی عالیه ولی یک هفته هست که کارت پست بانکم کارنمیکنه همش خطای تاییداعتبارمیده
من بسته اینترنتی خریدم از اپلیکیشن از حسابم کسر شد ولی خرید بسته ناموفق بود چکار باید بکنم؟
ببخشید لطفا بگید شماره ی معرف چیه
ایا این بانک راپات را میگویم دولت تعید کرده است یانه
سلام ممنون از زحمات شما…..متاسفانه برای ورود ب امور پذیرندگان نام کاربری خود را فراموش کرده ام راهنمایی بفرمایید
درود
بنده گوشیم رو فلش زدم الان اپلیکیشن پات رو نصب کردم دستگاه کارت خوان ایران کیش هم دارم حالا میخام وارد قسمت امور پذیرندگان اپلیکیشن بشم رمز یادم نیست با اونهمه کبکبه و دبدبه یه کلمه بازیابی رمز نداره اعصابمون رو ریخته بهم کسانی که اطلاع دارن و میتونن کمک کنن لطفا راهنمایی کنید ممنون
در ضمن تو مطالب بالا یک کلمه در مورد امور پذیرندگان نگفتید و هیچ توضیحی ندادید چیزایی رو توضیح دادید که بچه ده ساله همه اینارو میفهمه قسمت فلان برای فلان خوب تو خود اپ نوشته اینارو مثل این میمونه طرف از خواب بیدار شده نشسته باشه بعد بهش بگی بیداری!!!
با سلام اینجانب ارسلان بهمنی از نرم افزار پات شما استفاده میکردم که در تاریخ 98/06/02 ساعت 9/59 دقیقه مبلغ 5000000 ریال از حساب ملی اینجاب کسر و بحساب مسکن صاحب خانه من واریز نگردیده وپیامی از نرم افزار پات بدستم نرسیده وبا خانم نوری – اقای صفری – خانم عزیزی – خانم بابایی – اقای حمیدیان – خانم حیدری و – نجابت و – تقدسی اقای سلیمانی هم صحبت کردیم همه به من قول مساعد دادندما پیگیر میشیم ولی متاسفانه هیچ خیری هم به ما ندادند حتی خانم حیدری به من گفتند شما یک پرینت از حسابتان بگیرید با این شماره0901266… برایمان بفرستید این کار را هم کردم که گفتند آقای صفری برای شما مکاتبه کردند به شماره نامه 131557 الا دو ماه میشود کسی پاسخگو ی ما نیست چکار کنم این هم شماره موبایل من میباشد 0911941… و 0938521… خواهشمند است رسیدگی بفرمایید و نتیجه را از طریق ایمیل یا تلفن محبت کنید سپاسگذارم
حساب تعریف نشده..یعنی چه…
قبض تلفن ثابت رو پرداخت کردم – 2 روزه وصل نشده – با شماره 2000 پرداخت میکردم همون لحظه وصل میشد- از حسابم هم کسر شده – مشخص نکردن از کجا پیگیری کنم…
قبض تلفن ثابت رو پرداخت کردم – 2 روزه وصل نشده – با شماره 2000 پرداخت میکردم همون لحظه وصل میشد- از حسابم هم کسر شده – مشخص نکردن از کجا پیگیری کنم…
سلام
درقسمت امور پذیرندگان، وقتی رمز عبور را وارد می کنم
می زنه خطا در پردازش اطلاعات،الان یک هفته است که اینجوری ، نمی دانم چیکارکنم!
چرا این اپلیکیشن اسمش فامیله منه؟
چرا اسم این اپلیکیشنه فامیله منه؟