راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پلتفرم استرایپ در مالزی راه‌اندازی شد

استرایپ به طور رسمی خبر راه‌اندازی پلتفرمش در کشور مالزی را اعلام کرد. بنابراین کسب‌وکارهای این کشور می‌توانند به راحتی پرداخت‌ها را بپذیرند و مدیریت کنند و به تمامی اپلیکیشن‎‌های استرایپ از جمله «بیلینگ»، «کانکت»، «رادار» و «سیگما» دسترسی داشته باشند.

ببینید: مدیرعامل ۲۹ ساله‌ی استرایپ از راه‌اندازی استارت‌آپ ۹.۲ میلیارد دلاری‌اش می‌گوید / استرایپ چگونه استرایپ شد؟

بیش از 80 درصد از مردم مالزی به اینترنت دسترسی دارند و دو سوم آنها، با گوشی موبایل خود به اینترنت وصل می‌شوند. علی‌رغم رشد روزافزون ارتباطات در مالزی، اقتصاد اینترنتی این کشور تنها بخشی از کل GDP مالزی را دربرمی‌گیرد. درواقع استرایپ با راه‌اندازی پلتفرم خود در مالزی، قصد دارد به کارآفرینان و شرکت‌های این کشور کمک کند تا رشد کنند و کسب‌وکارهای آنلاین خود را در داخل و نیز در خارج از کشور توسعه دهند.

استرایپ در خصوص راه‌اندازی پلتفرم خود می‌گوید:

«از زمان راه‌اندازی نسخه بتا محصولمان در اوایل سال جاری، توانسته‌ایم با چندین شرکت در مالزی در پیشبرد این طرح همکاری کنیم. این شرکت‌ها‌ درواقع استارت‌آپ‌های تجارت الکترونیک مانند «فشن‌ولت» و «فلاور چیمپ» هستند که به مشتریان منطقه خدمات ارائه می‌دهند. همچنین از جمله آن استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دارای مدل‌های نوآورانه جدید کسب‌وکاری مانند «دهماکان» و «ریج‌کافی» و پلتفرم‌ و بازارهایی مانند «سوکار» و «ایزی‌استور» هستند که هرکدام به نوبه خود به هزاران کارفرما این قابلیت را می‌دهند تا کسب‌وکار خودشان را شروع کنند و توسعه دهند.»

.

انتقالات آنلاین بانکی با اف‌پی‌ایکس

انتقالات بانکی، یکی از محبوب‌ترین روش‌های پرداختی در مالزی برای تراکنش‌های آنلاین مصرف‌کننده است و استرایپ نیز به‌عنوان پرداخت‌کننده سوم شخص برای اف‌پی‌ایکس محسوب می‌شود. استرایپ درمورد این همکاری می‌گوید:

«از طریق این مشارکت، ما قصد داریم انعطاف‌پذیرترین جریان پرداختی اف‌پی‌ایکس را در بازار ایجاد کنیم و از چندین قابلیت جدید پرده‌برداری کنیم که قبلا در مالزی در دسترس نبودند. این قابلیت‌ها شامل انتقال آسان و سریع برای پذیرندگان، امکان بازپرداخت تراکنش‌ها بدون دردسر و نیز بازخورد آنی در انجام موفق پرداخت‌های اف‌پی‌ایکس برای پذیرنده‌ها و مصرف‌کنندگان است.»

همچنین این شرکت گفته که قصد دارد تعداد تغییر مسیرها را در جریان پرداخت اف‌پی‌ایکس کاهش ‌دهد تا نرخ تبدیل را بهینه کند.

برنامه بتا اف‌پی‌ایکس از طریق 17 بانک محلی، از پرداخت‌ها پشتیبانی خواهد کرد تا مطمئن شود پذیرندگان جهانی و داخلی، بتوانند تجربه پرداخت محلی مربوط را به طور یکپارچه به مصرف‌کنندگان مالزیایی ارائه دهند.

منبع: Finextra

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.