راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سیبوس 2019 با شعار «رونق گرفتن در دنیای بیش از حد متصل»، از دیروز در لندن آغاز شد

رویداد چهار روزه سیبوس از 23 سپتامبر یعنی اول مهر در لندن شروع شده و تا 26 سپتامبر یعنی چهارم مهر ادامه دارد. اولین باری است که این رویداد در مرکز ExCeL شهر لندن برگزار شده است. سیبوس کنفرانس و نمایشگاه سالیانه‌ای است که از سال 1978 همه ساله برای مخاطبان صنعت مالی و توسط سوئیفت برگزار می‌شود.

در این رویداد حدود هشت هزار پیشرو کسب‌وکارها و طراحان بازار همراه با صدها سخنران و نزدیک به 200 غرفه نمایشگاهی را در خود جای داده است تا شرایطی فراهم شود که در آن بشود درباره استراتژی‌های کسب‌وکار، ساخت شبکه و به طور کلی شکل‌دهی آینده صنعت مالی بحث و گفتگو کرد.

شعار امسال رویداد «رونق گرفتن در دنیای بیش از حد متصل» است و با این هدف برگزار شده که به بررسی چالش‌ها و فرصت‌هایی دیجیتالی شدن انبوده و روابط مبتنی بر داده به جامعه سیبوس ارائه می‌دهد، پرداخته شود.

همچنین پنج زیرشاخه این رویداد یعنی بهره بردن از اکوسیستم دیجیتال، بهره برداری از داده، یک گام جلوتر از تهدیدهای امنیت سایبری، انطباق با اولویت‌های ژئوپلیتیکی و رگولاتوری و بررسی عنصر انسانی به این موضوع می‌پردازد که چطور مشارکت و همکاری انسان و ماشین می‌تواند از داده‌ها به‌عنوان منبع تغذیه اکوسیستم خدمات مالی مدرن استفاده کند.

کنفرانس‌ها

براساس همین شعار امسال رویداد و زیرشاخه‌های مطرح‌شده کنفرانس‌ها، سخنرانی‌ها و پنل‌های این چهار روز در حوزه بانکداری و پرداخت، امنیت سایبری، هوش مصنوعی، بانکداری باز، هویت، اقتصاد اشتراکی، داده، بیومتریک‌ها، آینده فین‌تک، آینده پول، دارایی دیجیتال، رباتیک و غیره برگزار خواهد شد.

فین‌تک

در سیبوس سال گذشته، بیش از 75 مورد از برترین فین‌تک‌ها در Discover Zone نمایشگاه سیبوس حضور داشتند. امسال در لندن، Discover Zone حتی بزرگتر از سال 2018 خواهد بود و فضایی برای حضور 100 فین‌تک پیشرو که در حوزه‌هایی مانند رگ‌تک، امنیت سایبری، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، کلان داده، بلاکچین، مدیریت پول نقد و مدیریت زنجیره تامین فعالیت می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.