راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری تپسل و کافه‌بازار، فرصتی برای کسب‌وکارهای مالی

امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه بازار، در رویداد تبلیغات در جستجوی کافه‌بازار، به گزارشی از برنامه‌های این شرکت در بخش تبلیغات جستجو و تاریخچه به وجود آمدن آن پرداخت. او از تپسل به عنوان آژانس انحصاری تبلیغات سرچ ادز کافه بازار یاد کرد. مدیرعامل کافه بازار گفت: «علاوه بر اینکه می‌توانید از طریق کافه بازار در پنل ثبت نام کنید و تبلیغات را انجام دهید، با توجه به اینکه از ماه آینده، از نظر فنی به تپسل هم متصل می‌شویم، می‌توانید از طریق تپسل هم این تبلیغات را انجام دهید. تپسل تنها آژانسی خواهد بود که طی یک سال آینده در این رابطه با آنها همکاری خواهیم داشت.»

در ادامه سبحان فروغی مدیرعامل تپسل گفت: «به جرات می‌توان گفت کمتر شبکه تبلیغاتی در ایران به اندازه تپسل در رسانه‌های دیجیتال حضور ندارد و تپسل متناسب با هر رسانه آنلاین می‌تواند به کاربر تبلیغ مناسب او را نمایش دهد. به این رویکرد، بازاریابی اومنی‌چنل می‌گویند که دسترسی به مخاطب در نوع‌های مختلف رسانه و به‌صورت یکپارچه انجام می‌شود.»

در حال حاضر تپسل، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های تبلیغات درون اپلیکیشن ایران است و تبلیغات موبایلی را پوشش می‌دهد، مدیا. اد دیگر پلتفرم این مجموعه، تبلیغات در وب‌سایت‌ها را به عهده دارد. تگرو پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی است و حالا سرچ ادز کافه بازار نیز به این شبکه‌تبلیغاتی اضافه شده است که تبلیغات جستجو در استور است. در این شرایط است که تپسل ادعای همه جانبه بودن می‌کند و امکان دسترسی به مخاطب در سراسر فضای آنلاین را فراهم کرده ‌است.

یقیناً همکاری این دو حوزه آنلاین، کمک شایانی به پیشرفت صنعت تبلیغات و مارکتینگ در ایران خواهد کرد و فرصت‌های بسیاری برای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک فراهم می‌کند. قدرت تحلیل دیتا و آنالیز تپسل در کنار سرویس کافه‌بازار ارزش ویژه‌ای برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند. پنل تپسل مناسب‌ترین کلمات برای تبلیغات در جستجوی کافه‌بازار را به شما پیشنهاد می‌دهد.

در این مدت که تبلیغات جستجو راه‌اندازی شده است، کسب‌وکارهای فینتک نیز برای افزایش تعداد نصب اپلیکیشن خود از آن استفاده کردند. آپ، همراه‌کارت، هف‌هشتاد و … از این تبلیغات استفاده کرده‌اند.

.

کالج تپسل، مرجع آموزش استفاده از سرچ ادز

در آموزش تبلیغات سرچ ادز یا تبلیغات در جستجوی کافه بازار، کالج تپسل، تبلیغات سرچ ادز و شیوه اجرای این نوع تبلیغات در کافه بازار را به صورت کامل توضیح می‌دهد. مطالعه این سرفصل آموزشی به توسعه‌دهندگان ایرانی کمک می‌کند تا اپلیکیشن خود را به کاربران بیشتری معرفی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.