راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه پرداخت با حمایت ققنوس منتشر کرد / فایل PDF گزارش مجمع جهانی اقتصاد با عنوان «آینده زیرساخت‌های مالی»

تحول در صنایع مالی مورد توجه تمامی افراد فعال در این حوزه است و بلاکچین عنوان جذاب‌ترین سوژه را در سرعت بخشیدن به این تغییر و تحول دنیای فین‌تک دارد. اما این تکنولوژی چطور می‌تواند به معنای واقعی به موسسات مالی کمک کند؟ این گزارش که با همکاری مجمع جهانی اقتصاد و دیلویت منتشر شده، از رویکردهای عملی برای پاسخ‌گویی به این سوال بهره برده است.

این گزارش که با عنوان «the future of financial infrastructure» منتشر شده، به تاثیر به کارگیری فناوری دفاتر کل توزیع‌شده بین 9 بخش مختلف ارائه‌دهنده سرویس‌های مالی می‌پردازد و یافته‌ها حاکی از این است که این تکنولوژی پتانسیل برآورده ساختن انتظارات و تغییر سرویس‌های مالی را دارد اما در عین حال برای موفقیت نیازمند یک سری همکاری‌ها یا دیگر تکنولوژی‌های در حال ظهور، رگولاتوری‌ها و غیره است.

دانلود کنید: فایل PDF گزارش ورد اکونومیک فروم و دیلویت با عنوان «آینده زیرساخت‌های مالی / نگاهی بلندپروازانه به اینکه بلاکچین چگونه می‌تواند خدمات مالی را بازطراحی کند»

راه پرداخت هم با همکاری کنسرسیوم ققنوس ترجمه فارسی گزارش را با عنوان «آینده زیرساخت‌های مالی / نگاهی بلندپروازانه به اینکه بلاکچین چگونه می‌تواند خدمات مالی را بازطراحی کند» منتشر کرده و ثمره بیش از 12 ماه تجزیه و تحلیل جمع‌آوری دیدگاه‌های جامع در مورد تاثیر فناوری دفاتر کل توزیع‌شده در عملکرد خدمات مالی را در اختیار شما قرار داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.